Kunena 7.0.4 Released
The Kunena team has announce the arrival of Kunena 7.0.4 [K 7.0.4] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 5.4.x/6.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 / K 6.3 / K 6.4 and issues discovered during the last development stages of K 7.0
Question problemen met RSS feeds
- HanKortekaas
-
Topic Author
- Premium Member
-
- familiewapen
ik kreeg vandaag het volgende bericht van een moderator van mijn forum en mogelijkerwijs klopt dat want ik constateer hetzelfde.
Han, Meije,
Ik had weer een dubbele RSS melding en ik begin een vermoeden te krijgen wanneer dit optreedt. Dat is het geval als een draadje niet meer op 1 pagina past en er een tweede pagina verschijnt. Het bericht dat dan bovenaan de tweede pagina staat (dat is het eerste bericht van het draadje) wordt (ten onrechte) opnieuw als nieuw bericht door RSS weergegeven. Dat heb ik nu al een paar keer gemerkt. Mogelijk is dat de verklaring.
Paul
Als dat zo is dan zit er een bugje in de pagina-afhandeling van de RSS
groet
Han
Han
Please Log in or Create an account to join the conversation.
ik heb het op verschillende manieren geprobeerd om het probleem te vinden, maar nieuwe pagina's is ook niet het probleem.
Jelle
- HanKortekaas
-
Topic Author
- Premium Member
-
- familiewapen
ik heb Feedreader 3.14 nu geïnstalleerd naast gebruik van Thunderbird. Het plaatje van Feedreader geeft aan dat er vandaag twee keer een bericht is binnengekomen betreffende 'problem Kunena Joomla 3.2 enz.....' In Feedereader kun je zien om welk bericht het gaat èn de mogelijkheid om het bericht op een browserpagina te zien.
Als je nu het bericht leest dan zie je bij de een dat het gaat om de html www.kunena.org/forum/k-3-0-blue-eagle-te...mla-3-2-signs#154809 en bij de tweede bericht gaat het om de link www.kunena.org/forum/k-3-0-templates-arc...mla-3-2-signs#154809
Van beide berichten is de tekst van het bericht
maar de browserweergave van de pagina-antwoorden staat in het ene geval naar #1 en de andere naar #7 van het onderwerp.9themestore, thank you very much, everything is OK now.
Really helpfull, thank a lot!!
Waarom is dat ??
groet
Han
Han
- HanKortekaas
-
Topic Author
- Premium Member
-
- familiewapen
zo te zien heb je Feedreader voor de eerste keer net als ik geïnstalleerd? Dan werkt er een ander mechanisme om de RSSfeeds voor de eerste keer binnen te halen. Doe me een lol en hou deze feedreader eens een paar dagen in de gaten of er in de reeds gelezen berichten plotseling een nieuw bericht ontstaat. Zo heb ik het ook ontdekt. Want het betreft dus niet een nieuw bericht maar de afhandeling van de RSS dat Kunena op een bepaald moment dènkt dat het een nieuw bericht is, terwijl dat in feite niet zo is.
Han
tot nu toe nog steeds geen dubbele feeds gezien.