- Thank you received: 0
Kunena 6.4.9 & Kunena 7.0.1 Released
The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.4.9 [K 6.4.9] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 5.0.x/5.1.x/5.2.x/5.3.x/5.4.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 / K 6.3 / K 6.4 and issues discovered during the last development stages of K 6.4
The Kunena team has announce the arrival of Kunena 7.0.1 [K 7.0.1] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 5.0.x/5.1.x/5.2.x/5.3.x/5.4.x/6.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 / K 6.3 / K 6.4 and issues discovered during the last development stages of K 7.0
Important note: Go to the Kunena Dashboard after an upgrade so that the Kunena database tables are also updated. This is particularly necessary for major version jumps so that the table changes are adapted.
Question Kunena NL Ultimate V1.5.9
- Soulmaster
-
- Junior Member
-
Heb je een adres voor me zodat ik het kan zien.Ik heb een probleempje met het volgende, is niet echt een probleem met deze versie, de "standaard" 1.5.4 heeft het ook.
Ik heb mijn website zo ingericht dat per omderdeel er een specifieke template-kleur geladen wordt. Dits is gekoppeld aan de ItemId's van het hoofdmenu. Bij een aantal handelingen in Kunena wordt deze Itemid niet goed meegegeven waardoor de layout niet meer goed gekoppeld is. Bijvoorbeeld als ik mijn profiel wijzig en hierna opsla wordt de pagina vernieuwd zonder Itemid en is layout dus niet meer kloppend. Is hier iets aan te doen? Of heb je tips waar ik desnoods de Itemid's in de code kan plaatsen?
Groeten,
KooTjoo
Gr
810
De website staat op mijn demo server en is nog in ontwikkeling:
www.demo-onlinenow.nl/bqriuz2
Inloggen met demo demo
Groeten,
KooTjoo
Ik het mogelijk met dit forum om zelf groepen aan te maken, zoals member, vrienden enz enz. of ben je verplicht om de groepen te gebruiken die standaard in joomla zitten.
bedankt.
lees hier meer met werking met kunena.: www.kunena.com/forum/110-user-contributi...ups-using-jx-control
Met Joomla 1.6/Kunena 1.6 Is het wel mogelijk te maken, maar je moet nog wachten voor het uitkomt.
gr
810
heb ik nog een kleine vraag, ben nieuw met dit forum op mijn site als ik naar het forum ga krijg ik telkens:
Berichten in de afgelopen 720 uren (Totaal: 3)
De laatste berichten voor de actieve onderwerpen worden weergegeven
Dus ik zie alleen de nieuwe berichten, pas als ik op start naast Boardcategorien klik zie ik het hele forum kan ik dit ergens veranderen zodat je meteen voorledige forum ziet.
mvg
Alex Dirks