- Thank you received: 0
Kunena 7.0.3 Released
The Kunena team has announce the arrival of Kunena 7.0.3 [K 7.0.3] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 5.4.x/6.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 / K 6.3 / K 6.4 and issues discovered during the last development stages of K 7.0
Question Kunena NL Ultimate V1.5.9
- Soulmaster
-
- Junior Member
-
Less
More
16 years 9 months ago #23719
by Soulmaster
Replied by Soulmaster on topic Re:Kunena NL Ultimate V1.5.4
alles werkt hier nu super heb gewoon je web2.0 layout genomen
btw misschien stom verzoek. maar zie jij kans om bv de nujij/ekudos knop er in te verwerken? EN een twitterposter, zodat elk bericht dat wordt gepost automagisch op twitter verschijnt.
Dan ben je pas echt geniaal bezig
tis dat ik geen mannen zoen maar anders....
Dan ben je pas echt geniaal bezig
The topic has been locked.
16 years 9 months ago #23811
by RAGMAN
Replied by RAGMAN on topic Re:Kunena NL Ultimate V1.5.4
Hallo,
Hartelijk dank voor dit component, werkt goed allemaal. Ik heb nog wel een vraagje met betrekking tot de integratie met jomsocial. Als gebruikers hun signature willen veranderen kan dat niet meer. Als je op profiel klikt ga je naar jomsocial wat ook de bedoeling is, maar daar is geen mogelijkheid om je sig aan te passen.
Iemand suggesties?
Groeten,
RAGMAN
Hartelijk dank voor dit component, werkt goed allemaal. Ik heb nog wel een vraagje met betrekking tot de integratie met jomsocial. Als gebruikers hun signature willen veranderen kan dat niet meer. Als je op profiel klikt ga je naar jomsocial wat ook de bedoeling is, maar daar is geen mogelijkheid om je sig aan te passen.
Iemand suggesties?
Groeten,
RAGMAN
- Soulmaster
-
- Junior Member
-
Less
More
- Thank you received: 0
16 years 9 months ago #23883
by Soulmaster
Replied by Soulmaster on topic Re:Kunena NL Ultimate V1.5.4
daar is nog geen oplossing voor volgens mij. Ik zit met het zelfde probleem.
16 years 8 months ago #23917
by kootjoo
Replied by kootjoo on topic Re:Kunena NL Ultimate V1.5.4
Heb zojuist de update doorgeveord. Omdat het niet lukte (in verband met time-out). Heb ik de update volledig handmatig uitgevoerd. Dus Alles lokaal geïnstalleerd en hierna handmatig de database en bestanden overgezet.
Alles werkt prima, maar alleen krijg ik in de backend de melding:
Weet iemand hoe ik deze melding weg krijg, ik heb verder geen problemen.
Alles werkt prima, maar alleen krijg ik in de backend de melding:
* Upgrading naar Kunena versie is mislukt!
Bericht
* Je forum mist een aantal belangrijke updates en sommige functies werken niet naar behoren.
* A.U.B probeer nogmaals de upgrade. Als je niet kunt upgraden naar Kunena 1.5.4, kan je gemakkelijk downgraden naar de laatste werkende versie.
* Onze support kan je hier vinden: www.kunena.com
Weet iemand hoe ik deze melding weg krijg, ik heb verder geen problemen.
16 years 8 months ago #23920
by 810
Replied by 810 on topic Re:Kunena NL Ultimate V1.5.4
Hey, Werkt het wel de forum of ook niet, anders kan je het gewoon negeren. Vraag aan je hosting om de timeout te verhogen.
Gr jelle
Gr jelle
16 years 8 months ago #23921
by kootjoo
Replied by kootjoo on topic Re:Kunena NL Ultimate V1.5.4
Hoi Jelle,
Alles werkt perfect. Het staat alleen een beetje slordig in de backend. Zou hier echt geen oplossing voor zijn?
Groeten,
KooTjoo
Alles werkt perfect. Het staat alleen een beetje slordig in de backend. Zou hier echt geen oplossing voor zijn?
Groeten,
KooTjoo
Time to create page: 0.309 seconds