- Thank you received: 1434
Kunena 6.3.8 Released
The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.3.8 [K 6.3.8] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.4.x/5.0.x/5.1.x/5.2.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 / K 6.3 and issues discovered during the last development stages of K 6.3
Note: Please go to the Kunena Dashboard after an upgrade so that the Kunena database tables are also updated.
Question Kunena NL Ultimate V1.5.9
Compatibiliteit: Joomla 1.5 Native
* Nieuwe Template web2.0
* Configuratie verbeterd
Download Hier
Welke template wil je gaan gebruiken
* Taal verbeterd
+ Nieuwe template default_rtx (by NinjaSMS www.kunena.com/forum/111-templates-and-d...plate-defaultrtx-v20 )
+ Nieuwe plugin: jomsocial integration
^ Kunena 1.5.4
^ Show user avatar in listcat
^ Upgrade hackpoll plugin naar v0.1.7.1
Download Hier
* Verjaardag hack verbeterd (nu uit kunena of uit CB)
Download Hier
- Soulmaster
- Junior Member
- Thank you received: 0
Dan ben je pas echt geniaal bezig tis dat ik geen mannen zoen maar anders....
Hartelijk dank voor dit component, werkt goed allemaal. Ik heb nog wel een vraagje met betrekking tot de integratie met jomsocial. Als gebruikers hun signature willen veranderen kan dat niet meer. Als je op profiel klikt ga je naar jomsocial wat ook de bedoeling is, maar daar is geen mogelijkheid om je sig aan te passen.
Iemand suggesties?
Groeten,
RAGMAN
- Soulmaster
- Junior Member
- Thank you received: 0
Alles werkt prima, maar alleen krijg ik in de backend de melding:
* Upgrading naar Kunena versie is mislukt!
Bericht
* Je forum mist een aantal belangrijke updates en sommige functies werken niet naar behoren.
* A.U.B probeer nogmaals de upgrade. Als je niet kunt upgraden naar Kunena 1.5.4, kan je gemakkelijk downgraden naar de laatste werkende versie.
* Onze support kan je hier vinden: www.kunena.com
Weet iemand hoe ik deze melding weg krijg, ik heb verder geen problemen.