Kunena 7.0.4 Released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 7.0.4 [K 7.0.4] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 5.4.x/6.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 / K 6.3 / K 6.4 and issues discovered during the last development stages of K 7.0

Question Kunena NL Ultimate V1.5.9

More
16 years 8 months ago #25597 by 810
Replied by 810 on topic Re:Kunena NL Ultimate V1.5.4 V2
Fibre wrote:

Bedankt voor je antwoord is er een idee waneer joomla 1.6 en Kunena 1.6 uitkomen?

Word eind September/Oktober, dus de 3e/4e kwartaal. Maar nog niet zeker, het ligt eraan hoeveel fouten worden gevonden.

Berichten in de afgelopen 720 uren (Totaal: 3)
De laatste berichten voor de actieve onderwerpen worden weergegeven

Dus ik zie alleen de nieuwe berichten, pas als ik op start naast Boardcategorien klik zie ik het hele forum kan ik dit ergens veranderen zodat je meteen voorledige forum ziet.

Bij de Kunena -configuratie- Frontend - en dan bij "Standaard Kunena Pagina" stel je in Categorieën.

Gr
810
The topic has been locked.
More
16 years 8 months ago #25672 by Fibre
Top weer bedankt,

Nog 1 vraag kan ik Pm berichten activeren in het forum zo ja welke adviseren jullie of heeft iemand ervaring hier mee.
More
16 years 8 months ago #25680 by 810
Fibre wrote:

Top weer bedankt,

Nog 1 vraag kan ik Pm berichten activeren in het forum zo ja welke adviseren jullie of heeft iemand ervaring hier mee.

Kunena heeft geen eigen PM System. Je kan een externe extensie installeren zoals UddeIM. In Kunena Documentatie / Wiki vind je een tutorial hoe je het moet installeren en in te stellen:

docs.kunena.com/index.php/How_to_integra...tem_UddeIM_in_Kunena
More
16 years 8 months ago #25716 by DTP2
Ik gebruik zelf UddeIM en ben er tevreden over. Het installeren gaat (uiteraard) via Joomla. Daarna kun je in de configuratie van Kunena aangeven dat je gebruik maakt van UddeIM waarna het eigenlijk al beschikbaar is. Het installeren van UddeIM spreekt redelijk voor zich en hoeft denk ik niemand echt uit te leggen. Wat je aan en uit zet hangt een beetje van je eigen voorkeur af.

Installeer gewoon eens een website met forum in een testomgeving om dit soort zaken op je gemak uit te vogelen.
More
16 years 8 months ago #25795 by dirkovision
heel mooi. petje af.
waar zet ik de file neer om ons www.pannon.ws forum NL te kirjgen?

Bedankt alvast en keep up 'the good work'.!
dirko
:)
More
16 years 8 months ago #25801 by 810
dirkovision wrote:

heel mooi. petje af.
waar zet ik de file neer om ons www.pannon.ws forum NL te kirjgen?

Bedankt alvast en keep up 'the good work'.!
dirko
:)

Je moet je site in het nederlands zetten. extension-language en stel nederlands als standaard neer, ook bij administrator.
gr 810
Time to create page: 0.250 seconds