- Thank you received: 1425
Kunena 7.0.4 Released
The Kunena team has announce the arrival of Kunena 7.0.4 [K 7.0.4] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 5.4.x/6.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 / K 6.3 / K 6.4 and issues discovered during the last development stages of K 7.0
Question Kunena NL Ultimate V1.5.9
Bedankt voor je antwoord is er een idee waneer joomla 1.6 en Kunena 1.6 uitkomen?
Word eind September/Oktober, dus de 3e/4e kwartaal. Maar nog niet zeker, het ligt eraan hoeveel fouten worden gevonden.
Berichten in de afgelopen 720 uren (Totaal: 3)
De laatste berichten voor de actieve onderwerpen worden weergegeven
Dus ik zie alleen de nieuwe berichten, pas als ik op start naast Boardcategorien klik zie ik het hele forum kan ik dit ergens veranderen zodat je meteen voorledige forum ziet.
Bij de Kunena -configuratie- Frontend - en dan bij "Standaard Kunena Pagina" stel je in Categorieën.
Gr
810
Nog 1 vraag kan ik Pm berichten activeren in het forum zo ja welke adviseren jullie of heeft iemand ervaring hier mee.
Kunena heeft geen eigen PM System. Je kan een externe extensie installeren zoals UddeIM. In Kunena Documentatie / Wiki vind je een tutorial hoe je het moet installeren en in te stellen:Top weer bedankt,
Nog 1 vraag kan ik Pm berichten activeren in het forum zo ja welke adviseren jullie of heeft iemand ervaring hier mee.
docs.kunena.com/index.php/How_to_integra...tem_UddeIM_in_Kunena
Installeer gewoon eens een website met forum in een testomgeving om dit soort zaken op je gemak uit te vogelen.
- dirkovision
-
- Senior Member
-
- Thank you received: 4
waar zet ik de file neer om ons www.pannon.ws forum NL te kirjgen?
Bedankt alvast en keep up 'the good work'.!
dirko
Je moet je site in het nederlands zetten. extension-language en stel nederlands als standaard neer, ook bij administrator.heel mooi. petje af.
waar zet ik de file neer om ons www.pannon.ws forum NL te kirjgen?
Bedankt alvast en keep up 'the good work'.!
dirko
gr 810