- Thank you received: 0
Kunena 7.0.2 Released
The Kunena team has announce the arrival of Kunena 7.0.2 [K 7.0.2] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 5.3.x/5.4.x/6.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 / K 6.3 / K 6.4 and issues discovered during the last development stages of K 7.0
Question Kunena NL Ultimate V1.5.9
Had gehoopt dat mijn probleempje hiermee opgelost zou zijn, maar helaas.
Heb jij enig idee waarom ik geen avatars zie? Als ik ze wijzig gebeurt er ook niks.
Nieuwe installatie op J!1.5.15 met JComments Avatar plugin op Kunena (ook geen resultaat).
Date: 30-01-2010
- # [#19376] attach file when the file have is extension in capital letters, example : myfile.JPG doesn't work
+ Default_ex template voor als de andere niet werkt. (alleen dan werken de plugins niet)
Voor het 6 uur probleem kan ik nergens vinden, ik zie gewoon het laatste berichten met het goeie tijd staan.
Download
Donaties zijn altijd welkom via me site.
gr 810
Hoi nog iets, ben wat aan het nazien op mijn forum.
1.)Ineens zag ik dat de tijd van mijn post wel 6 uren achterstaat.
Idee veranderen? hoe?
Ik kan het nergens vinden de fout, mischien dat hij het nu wel weer doet. Als je hem nu update
Dit is al mogelijk via profiel- Mijn Abonnementen2.)en hoe kunnen leden abonnementen uitzetten.
Ik heb dit nu zelf uitgezet.
extra functie voor 1.6
Nee, dit is niet mogelijk.3.)
Is het mogelijk om de laatste topic boven aan het forum te zetten (plugin?)
4.) Weet iemand een goede extensie om de groep namen te wijzigen.
Je kan beter wachten totdat joomla 1.6 uitkomt. als je het toch wil zoek op het joomla site www.joomla.org bij extensions
gr 810
Thanx man!
Had gehoopt dat mijn probleempje hiermee opgelost zou zijn, maar helaas.
Heb jij enig idee waarom ik geen avatars zie? Als ik ze wijzig gebeurt er ook niks.
Nieuwe installatie op J!1.5.15 met JComments Avatar plugin op Kunena (ook geen resultaat).
JComments Avatar plugin word niet ondersteund door kunena. dus klik bij Avatarbron : op een andere bron.
gr 810
- wonderland2001
-
- Junior Member
-
- Thank you received: 0
Date: 14-02-2010
#Bug Stats verbeterd
Voor het 6 uur probleem kan ik nergens vinden, ik zie gewoon het laatste berichten met het goeie tijd staan.
zie:
Download
Donaties zijn altijd welkom via me site.
gr 810