Kunena 6.2.6 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.2.6 [K 6.2.6] which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.4.x/5.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.1 / K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.2

Question Kunena NL Ultimate V1.5.9

More
14 years 2 months ago #241 by 810
Replied by 810 on topic Re:Kunena NL Ultimate V1.5.9
meestal je adres + phpmyadmin vb: www.voorbeeld.nl/phpmyadmin
gr 810
The topic has been locked.
More
14 years 2 months ago #242 by X-tase
Replied by X-tase on topic Re:Kunena NL Ultimate V1.5.9
Na een poging tot updaten krijg ik de volgende error:
Code:
component Installeer: DB function failed with error number 2006 MySQL server has gone away SQL=INSERT INTO jos_components VALUES( 0, 'Kunena Forum', 'option=com_kunena', 0, 0, 'option=com_kunena', 'Kunena Forum', 'com_kunena', 0, 'js/ThemeOffice/component.png', 0, '', 1 ) SQL = INSERT INTO jos_components VALUES( 0, 'Kunena Forum', 'option=com_kunena', 0, 0, 'option=com_kunena', 'Kunena Forum', 'com_kunena', 0, 'js/ThemeOffice/component.png', 0, '', 1 )Kan het geselecteerde bestand niet kopiëren. JInstaller::install: Kopiëren bestand /srv/customers/09241001/west-point.nl/www/V3/tmp/Kunena_Ultimate_NL_v1.5.9/manifest.xml naar /srv/customers/09241001/west-point.nl/www/V3/administrator/components/com_kunena/manifest.xml mislukt component Installeer: Kan setup bestand niet kopiëren Error Loading ModulesMySQL server has gone away SQL=SELECT id, title, module, position, content, showtitle, control, params FROM jos_modules AS m LEFT JOIN jos_modules_menu AS mm ON mm.moduleid = m.id WHERE m.published = 1 AND m.access <= 2 AND m.client_id = 1 ORDER BY position, ordering


De maprechten zijn ok en ik installeer vanaf een map op de server, dus niet via uploaden.
The topic has been locked.
More
14 years 2 months ago #243 by 810
Replied by 810 on topic Re:Kunena NL Ultimate V1.5.9
Dit komt omdat tijdens de installatie de database niet goed kan bereiken. dit is een veel voorkomende probleem. type bij zoeken timeout in, en je krijgt een aantal oplossingen.
gr 810
The topic has been locked.
More
14 years 2 months ago #244 by JSmith19
810 wrote:

meestal je adres + phpmyadmin vb: www.voorbeeld.nl/phpmyadmin
gr 810


Ja ok sorry dat ik onvolledig was met mijn vraag. ik bedoelde eigenlijk hoe kan ik de inhoud zien van de db
ik kan de betreffende *_fb_users wel vinden maar zie daar nerens iets over de inhoud ervan.
En hoe kan het dan dathet toch blijft staan terwijl ik het hele blok verwijder in myprofile_profile_info.php?
The topic has been locked.
More
14 years 2 months ago #245 by 810
Replied by 810 on topic Re:Kunena NL Ultimate V1.5.9
JSmith19 wrote:

810 wrote:

meestal je adres + phpmyadmin vb: www.voorbeeld.nl/phpmyadmin
gr 810


Ja ok sorry dat ik onvolledig was met mijn vraag. ik bedoelde eigenlijk hoe kan ik de inhoud zien van de db
ik kan de betreffende *_fb_users wel vinden maar zie daar nerens iets over de inhoud ervan.
En hoe kan het dan dathet toch blijft staan terwijl ik het hele blok verwijder in myprofile_profile_info.php?


Ok, is goed, klik links op *_fb_users klik dan op verkennen. En dan kan je alle instellingen zien van de gebruikers.
gr 810
The topic has been locked.
More
14 years 2 months ago #246 by X-tase
Replied by X-tase on topic Re:Kunena NL Ultimate V1.5.9
810 wrote:

Dit komt omdat tijdens de installatie de database niet goed kan bereiken. dit is een veel voorkomende probleem. type bij zoeken timeout in, en je krijgt een aantal oplossingen.
gr 810


Tot nu toe geen oplossing gevonden, behalve een backup terugzetten...

Mijn hosting provider denkt dat het aan het script ligt. Bij hun staat in ieder geval alles goed ingesteld om de fout te voorkomen, zegt men.

Voorlopig gebruik ik wel 1.5.8...

Mocht er nog iets zijn wat ik over het hoofd heb gezien dan hoor ik het graag.
The topic has been locked.
More
14 years 2 months ago - 14 years 2 months ago #247 by JSmith19
810 wrote:

JSmith19 wrote:

810 wrote:

meestal je adres + phpmyadmin vb: www.voorbeeld.nl/phpmyadmin
gr 810


Ja ok sorry dat ik onvolledig was met mijn vraag. ik bedoelde eigenlijk hoe kan ik de inhoud zien van de db
ik kan de betreffende *_fb_users wel vinden maar zie daar nerens iets over de inhoud ervan.
En hoe kan het dan dathet toch blijft staan terwijl ik het hele blok verwijder in myprofile_profile_info.php?


Ok, is goed, klik links op *_fb_users klik dan op verkennen. En dan kan je alle instellingen zien van de gebruikers.
gr 810


Bedankt dit wist ik nog niet :)
Er staat dus inderdaad niets in het personaltext vak ten minste er staan NULL
De rest is wel ingevuld. Hoe kan ik dit fixen? PersonalText bijmezelf in de DB ingevuld maar nog steeds zie ik de handtekening ipv personaltext in het forum in alle browsers ook na een refresh.
Last edit: 14 years 2 months ago by JSmith19.
The topic has been locked.
More
14 years 2 months ago - 14 years 2 months ago #248 by Soulmaster
Ik krijg ineens errors om foto's of afbeeldingen te uploaden na de upgrade. mag alleen jpeg/gif of png uploaden . en laat ik dat nu net uploaden..

wat kan het probleem zijn?

De afbeelding is niet geplaatst. Probeer het nogmaals of pas het bericht aan (Kies alleen jpeg, gif of png afbeeldingen)

update. net de gewone versie erop gezet, geen problemen. Zal nu jouw versie daar weer overheen gooien.

update 2. nop met de ultimate versie het probleem terug.
Last edit: 14 years 2 months ago by Soulmaster.
The topic has been locked.
More
14 years 2 months ago - 14 years 2 months ago #249 by 810
Replied by 810 on topic Re:Kunena NL Ultimate V1.5.9
JSmith19 wrote:

810 wrote:

JSmith19 wrote:

810 wrote:

meestal je adres + phpmyadmin vb: www.voorbeeld.nl/phpmyadmin
gr 810


Ja ok sorry dat ik onvolledig was met mijn vraag. ik bedoelde eigenlijk hoe kan ik de inhoud zien van de db
ik kan de betreffende *_fb_users wel vinden maar zie daar nerens iets over de inhoud ervan.
En hoe kan het dan dathet toch blijft staan terwijl ik het hele blok verwijder in myprofile_profile_info.php?


Ok, is goed, klik links op *_fb_users klik dan op verkennen. En dan kan je alle instellingen zien van de gebruikers.
gr 810


Bedankt dit wist ik nog niet :)
Er staat dus inderdaad niets in het personaltext vak ten minste er staan NULL
De rest is wel ingevuld. Hoe kan ik dit fixen? PersonalText bijmezelf in de DB ingevuld maar nog steeds zie ik de handtekening ipv personaltext in het forum in alle browsers ook na een refresh.



Al wil je mij de gegevens van de administrator en de phpmyadmin sturen via PM, dan zal ik voor je kijken wat er verkeerd is.

gr

810
Last edit: 14 years 2 months ago by 810.
The topic has been locked.
More
14 years 2 months ago #250 by 810
Replied by 810 on topic Re:Kunena NL Ultimate V1.5.9
Soulmaster wrote:

Ik krijg ineens errors om foto's of afbeeldingen te uploaden na de upgrade. mag alleen jpeg/gif of png uploaden . en laat ik dat nu net uploaden..

wat kan het probleem zijn?

De afbeelding is niet geplaatst. Probeer het nogmaals of pas het bericht aan (Kies alleen jpeg, gif of png afbeeldingen)

update. net de gewone versie erop gezet, geen problemen. Zal nu jouw versie daar weer overheen gooien.

update 2. nop met de ultimate versie het probleem terug.


Zitter er geen hoofdletters in de extensies, dan zou het gewoon moette werken, vreemd ik zal morge ernaar kijken.
gr 810
The topic has been locked.
Time to create page: 0.456 seconds