Kunena 6.4.9 & Kunena 7.0.1 Released
The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.4.9 [K 6.4.9] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 5.0.x/5.1.x/5.2.x/5.3.x/5.4.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 / K 6.3 / K 6.4 and issues discovered during the last development stages of K 6.4
The Kunena team has announce the arrival of Kunena 7.0.1 [K 7.0.1] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 5.0.x/5.1.x/5.2.x/5.3.x/5.4.x/6.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 / K 6.3 / K 6.4 and issues discovered during the last development stages of K 7.0
Important note: Go to the Kunena Dashboard after an upgrade so that the Kunena database tables are also updated. This is particularly necessary for major version jumps so that the table changes are adapted.
Sticky Kunena 7.0.1 stable released for Joomla! 5.4 and 6.0
Bonjour,En fait, en y regardant de plus pres, j'ai 2 soucis :
1. L'installation s'est passée correctement mais lorsque je me connecte (ou me déconnecte du forum), je reçois le message suivant
Avez-vous ouvert le dashboard de Kunena après la mise à jour ? Il faut appliquer cette requête via Phpmyadmin après avoir sauvegardé la table #__kunena_users :
Vérifiez les droits dans le dossier indiqué2. lorsque je veux récupérer une sauvegarde sous akeeba, je reçois le message suivant :
I don't provide support by PM, because this can be useful for someone else.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Pour le point 1, j'ai ouvert le dashboard de kunena et tout est rentré dans l'ordre ?? Je n'ai pas eu besoin de lancer la requete SQL de modification. Est-ce normal ?
Pour le point 2, je ne trouve pas le fichier incriminé ?
Cela se reproduit même en tentant de restaurer des sauvegardes anciennes, lesquelles passaient très bien avant
#__ is replace when used in Joomla code, but when used in phpmyadmin there is not table starting with #__. You need to tye your own prefix (this is for every joomla install different so this cannot be provided here)
sharing = caring
- Thank you received: 152