- Thank you received: 0
Kunena 7.0.4 Released
The Kunena team has announce the arrival of Kunena 7.0.4 [K 7.0.4] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 5.4.x/6.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 / K 6.3 / K 6.4 and issues discovered during the last development stages of K 7.0
Question foto-probleempjes
Wacht met spanning komend weekend af
Greetz,
Martin.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
ja dat klopt, ik had alvast een 1.6 bugfix toegevoegd. nu blijkt dat hij het niet doet. vrijdag ben ik weer thuis en zal het weer herstellen.
gr 810
Hallo 810,
Probleem al op gelost?
Mijn forumleden worden ongerust
Wacht in spanning af.
Groet en suc6,
Martin.
Ja je kan weer opniew downloaden en installeren
Moet ik Kunena NL Ultimate V1.5.9 opnieuw van hier downloaden?
Zo nee, kun je een linkje naar de download plaatsen?
thanx,
- # [#19376] attach file when the file have is extension in capital letters, example : myfile.JPG doesn't work
+ Default_ex template voor als de andere niet werkt. (alleen dan werken de plugins niet)
Voor het 6 uur probleem kan ik nergens vinden, ik zie gewoon het laatste berichten met het goeie tijd staan.
Download
Donaties zijn altijd welkom via me site.
gr 810
Het uploaden van foto's werkt weer :laugh: alleen het uploaden van files werkt nog steeds niet
Al iets van bekend of ben ik momenteel de enigst die dit probleem heeft?
Ik hoor het wel, en bedankt alvast!
Oh ja, had al eerder een berichtje geplaatst over de "Preview" functie, die werkt ook niet ( geeft alleen een blanco scherm ) Is dit je bekend ??
Greetz,
Martin