- Thank you received: 1425
Kunena 7.0.4 Released
The Kunena team has announce the arrival of Kunena 7.0.4 [K 7.0.4] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 5.4.x/6.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 / K 6.3 / K 6.4 and issues discovered during the last development stages of K 7.0
Question foto-probleempjes
gr 810
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Kan je me account veranderen naar een administrator, dan kan ik in de backend een paar plugins uitschakelen, en dan kan ik zien door welke plugin de problemen veroorzaken.
gr 810
Je bent nu ADMIN
MArtin,
gr 810
Het ligt niet aan kunena en de andere plugins, zou je me een superadmin maken, zodat ik de template kan veranderen.
gr 810
Gefeliciteerd, je bent nu Super Admin
Suc6,
Martin.
Het probleem zat in de verjaardaghack, wanneer hij ingesteld is op cb dan maakt hij een conflict die alleen Firefox last van heeft.
gr 810
probleempje op mn forum...
geen idee of t door de nederlandse vertaling komt, of dat t ook in de engelse versie zit, maar als iemand een link plaatst in zijn post naar een plaatje, werken sommige plaatjes niet meer, die t eerst wel deden.
probleem zit m in verschillende dingen:
allereerst werkt uploaden van plaatjes met de extensie .jpeg niet meer.
verder werken links met plaatjes die een apostrophe (') in de naam hebben niet meer (zoals anne's_boot.jpg)
en foto-namen met meerdere puntjes voor de extentie worden niet herkend. (zoals foto...jpg)
voor de versie 1.5.6 werkte .jpeg nog wel, en werd ook de ' herkend in de namen. iemand enig idee wat hieraan te doen is?
hey, hier is het oplossing voor het jpeg probleem.
www.kunena.com/forum/132-common-question...on?limit=10&start=20
gr 810