Kunena 7.0.4 Released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 7.0.4 [K 7.0.4] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 5.4.x/6.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 / K 6.3 / K 6.4 and issues discovered during the last development stages of K 7.0

Question waardering geven (**) voor een comment of posting, kan dat ?

More
16 years 8 months ago - 16 years 8 months ago #27251 by dirkovision
Hoi Jelle,
misschien weet jij dit, ik heb op het -tijdelijke- kunena forum op tref.eu de volgende fout als ik het profiel wil updaten:

Parse error: syntax error, unexpected '$', expecting '&' or T_VARIABLE in /home/trefeu/domains/tref.eu/public_html/plugins/system/legacy/toolbar.php on line 131

de site staat als test nu online en ca 80 leden hebben een proef url gekregen om eens uit te proberen.
Dat is de fout melding. Heeft dat iets met rechten te maken (chmod)?

ik zelf heb geen idee.
misschien weet jij het of oken je iemand die dit kan oplossen..??

dirko

lijkt of deze file niet geheel kompleet is :

/**
* Writes a common 'archive' button for a list of records
* @param string An override for the task
* @param string An override for the alt text
*/
function archiveList( $

hier houdt de source code op. geen verdere tags of ?>
heb jij een idee...???

we staan een beetje voor paal op tref.eu met een groot forum zie
Code:
http://95.211.3.174/~trefeu/
..!!

we willen graag 'echt' online nu.., maar het w88 is op ULTIMATE of een bedank hack voor dit 1.5.5...??
dirko
Last edit: 16 years 8 months ago by dirkovision.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 years 8 months ago #27296 by 810
De ultimate is klaar, is al te gebruiken op me website, alleen moet ik de bekende bugs van 1.5.5 er nog uithalen dat zal ik vanavond doen, dus rond middennacht is hij beschikbaar.
Gr
Jelle.

More
16 years 8 months ago #27301 by dirkovision
hey, te gek.!
kan ik inmiddels in de test al geregistreerde gebruikers migreren, of is het beter als ik ze opnieuw laat registreren?

More
16 years 8 months ago #27318 by 810
Gewoon een simpele update zou voldoende moeten zijn.

More
16 years 8 months ago - 16 years 8 months ago #28020 by dirkovision
OEPSSS heb net geschreven dat het gelukt was, maar nee, het is het gewone board wat er nu opstaat. Dus in het engels en zonder de sterren.
De SQL geeft ie de melding dat deze query er al stond.
Hoop dat je tijd hebt om toch even te kijken op pagina.hu de joomla site. de gegevens heb je nog denk ik.

ik hoop dat het lukt..
thanks
dirko
Last edit: 16 years 8 months ago by 810. Reason: Ik heb de gegevens verwijderd, je website stond open voor iedereen

More
16 years 3 months ago #38947 by dirkovision
Hoi! Je bedoelt dat dan per comment, dus als aanvulling op de waardering voor een topic, per comment een waardering gegeven kan worden. Net zoiets als Elsevier. je kent dat wel. met een of 5 sterren of zo als blijk van waardering. Als er 10 een 2 sterren geven en b.v. 18 5 sterren, is het resultaat b.v. 4 sterren out of 5..??

dirko

Time to create page: 0.222 seconds