Kunena 6.3.0 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.3.0 [K 6.3.0] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.4.x/5.0.x/5.1.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.3

Question Kunena NL Ultimate V1.5.9

More
13 years 8 months ago #341 by wonderland2001

810 wrote: Hey, dit kan al probeer maar hier www.kunena.com/playground/play klik op hidden text. naast spoiler

gr 810


ok maar voor geregistreerde gebruikes, pas als ze antwoorden op mijn topic => dan zien ze de hide tekst

Simpel kan ik het niet uitleggen.
The topic has been locked.
More
13 years 6 months ago #342 by FatBoy
Ik werk nu reeds geruime tijd met Kunena NL Ultimate V1.5.9 kan ik de laatste versie/update Kunena 1.6. RC 3 NL hier over heen gooien?
The topic has been locked.
More
13 years 6 months ago #343 by Timminater
downloadlink is down. kan iemand een mirror maken voor me?
The topic has been locked.
More
13 years 6 months ago #344 by 810
Replied by 810 on topic Re: Kunena NL Ultimate V1.5.9
Hey, ja je kan gewoon de update doen naar kunena 1.6, je kan updaten naar de stabiele versie dus niet de rc3. maar voor de zekerheid maak altijd een backup
gr 810
The topic has been locked.
More
13 years 6 months ago #345 by 810
Replied by 810 on topic Re: Kunena NL Ultimate V1.5.9
hey, hier newf1.nl/producten/4-kunena-ultimate.html waarom maak je de overstap niet naar Kunena 1.6.
gr 810
The topic has been locked.
More
13 years 6 months ago - 13 years 6 months ago #346 by Timminater

810 wrote: hey, hier newf1.nl/producten/4-kunena-ultimate.html waarom maak je de overstap niet naar Kunena 1.6.
gr 810

ik heb nu kunena 1.6 draaiende, maar ik wil mijn jomsocial groepen koppelen met eigen onderdelen op het forum. maar helaas kan die bridge nog niet overweg met kunena 1.6. Vandaar de noodzaak om bij 1.5 te blijven hangen.
Last edit: 13 years 6 months ago by Timminater.
The topic has been locked.
More
13 years 6 months ago - 13 years 6 months ago #347 by FatBoy

810 wrote: Hey, ja je kan gewoon de update doen naar kunena 1.6, je kan updaten naar de stabiele versie dus niet de rc3. maar voor de zekerheid maak altijd een backup
gr 810


Heb net een update uitgevoerd maar nu is de HomePage niet meer bereikbaar.Ook de avatars zijn niet meer zichtbaar, verder zijn er diverse opties niet meer beschikbaar.

Krijg de volgende melding:

Catchable fatal error: Object of class CKunenaConfig could not be converted to string in /home/fatboy/domains/harleycommunity.nl/public_html/components/com_kunena/lib/kunena.link.class.php on line 133

Iemand een idee wat er gaande is??

Alvast THANX,

Martin.
Last edit: 13 years 6 months ago by FatBoy. Reason: Tekst aangepast.
The topic has been locked.
More
13 years 6 months ago #348 by 810
Replied by 810 on topic Re: Kunena NL Ultimate V1.5.9

FatBoy wrote:

810 wrote: Hey, ja je kan gewoon de update doen naar kunena 1.6, je kan updaten naar de stabiele versie dus niet de rc3. maar voor de zekerheid maak altijd een backup
gr 810


Heb net een update uitgevoerd maar nu is de HomePage niet meer bereikbaar.Ook de avatars zijn niet meer zichtbaar, verder zijn er diverse opties niet meer beschikbaar.

Krijg de volgende melding:

Catchable fatal error: Object of class CKunenaConfig could not be converted to string in /home/fatboy/domains/harleycommunity.nl/public_html/components/com_kunena/lib/kunena.link.class.php on line 133

Iemand een idee wat er gaande is??

Alvast THANX,

Martin.


Ok welke php en data versie gebruik je.
The topic has been locked.
More
13 years 6 months ago #349 by FatBoy
Ben er inmiddels achter dat de module kunenalatest het probleem is/was. De homepage is weer bereikbaar maar er zijn nog diverse opties die niet werken.

* de avatars van de gebruikers zijn niet meer zichtbaar
* de profielen zijn niet te bewerken
* de boardcode is foetsie
* de nieuwe mod.kunenalatest geeft fout meldingen in de backend
* kan niet integreren met Community builder

kortom veel problemen, ook kan ik de backup die gemaakt heb van de site in Direct Admin op onverklaarbare wijze niet meer terugzetten, dus pfff om moedeloos van te worden.

Hopelijk hebben jullie een oplossing om Kunena 1.6 werkende te krijgen, by the way 810, je staat nog steeds geregistreerd als Super admin na de geweldige hulp in februari dit jaar :)

groet,
Martin
The topic has been locked.
More
13 years 6 months ago #350 by 810
Replied by 810 on topic Re: Kunena NL Ultimate V1.5.9
ok, dan kijk ik ff. 1 moment
The following user(s) said Thank You: FatBoy
The topic has been locked.
Time to create page: 0.622 seconds