Kunena 6.2.6 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.2.6 [K 6.2.6] which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.4.x/5.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.1 / K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.2

Question Kunena NL Ultimate V1.5.9

More
14 years 2 weeks ago #321 by wonderland2001
Hoe verplaats je Kunena Ultimate naar een andere host(=site) zonder dat je de gebruikers verliest en de post op het forum.

Idee?
The topic has been locked.
More
14 years 2 weeks ago #322 by John
Replied by John on topic Re:Kunena NL Ultimate V1.5.9
Als je de hele site wil verplaatsen kun je AkeebaBackup gebruiken, werkt erg makkelijk: www.akeebabackup.com/

Alleen het forum verplaatsen is wat lastiger, dan moet je tabellen uit de database exporteren en weer importeren in je nieuwe site.
The topic has been locked.
More
14 years 2 weeks ago #323 by wonderland2001
ok, En kan ik alleen de leden/gebruikers verplaatsen?
of is daar een extensie voor?
The topic has been locked.
More
14 years 1 week ago #324 by X-tase
Replied by X-tase on topic Re:Kunena NL Ultimate V1.5.9
Gewoon de database tabel met users verplaatsen, dat is het makkelijkst.
The topic has been locked.
More
13 years 10 months ago #325 by wonderland2001
Jo,

Het is lang geleden dat ik nog een vraag stel.
ik was kunena forum aan het installeren op joomla 6 beta.

Maar kreeg het niet geinstalleerd.
kreeg wat error

Warning: count() [function.count]: Node no longer exists in C:\xampp\htdocs\ja6\libraries\joomla\installer\installer.php on line 1181

Warning: count() [function.count]: Node no longer exists in C:\xampp\htdocs\ja6\libraries\joomla\installer\installer.php on line 1071

Warning: count() [function.count]: Node no longer exists in C:\xampp\htdocs\ja6\libraries\joomla\installer\installer.php on line 1071

Fatal error: Call to undefined method JLanguage::getBackwardLang() in C:\xampp\htdocs\ja6\components\com_kunena\lib\kunena.defines.php on line 23


Mogelijk is het een bug?
The topic has been locked.
More
13 years 10 months ago #326 by 810
Replied by 810 on topic Re:Kunena NL Ultimate V1.5.9
Nee, het is geen bug. Joomla 1.6 installer is helemaal veranderd. dus kunena 1.5.x versies zullen niet werken op joomla 1.6. Gebruik kunena 1.6 hiervoor, is net een Alpha versie uitgekomen.
The topic has been locked.
More
13 years 10 months ago #327 by aluher
t is al weer n tijdje heel erg rustig op dit nl-kunena-front... :huh:
las wel van een 1.5.11-versie. maar de nl-versie gaat niet verder dan 1.5.9? geen reden voor een update misschien?
komt er nog een nl-versie van de 1.6? of is 1.6 inmiddels zo compleet dat ik kan volstaan met de orginele versie?
The topic has been locked.
More
13 years 10 months ago #328 by 810
Replied by 810 on topic Re: Kunena NL Ultimate V1.5.9
Hey aluher,
er zijn te veel veranderingen in de 1.5.x versie, dus die ga ik niet meer updaten, misschien al heb ik nog tijd dan misschien. Er komt een nederlandse 1.6 versie in de volgende alpha,dan komen er de taalbestanden bij en de nieuwe templates. Ze willen de top 5 talen erin doen, maar ik ben ze aan het overhalen of ze toch nederlands erbij willen zetten. Anders staat de vertaling gewoon in de ked.

gr 810
The topic has been locked.
More
13 years 10 months ago #329 by aluher
dank voor je antwoord. ik wacht geduldig ff op de 1.6
heb deze nu draaien op een testsite, en heb tot nu toe geen echte problemen. ziet er redelijk mooi uit, dus keuze uit meerdere templates zou geen overbodige luxe zou zijn ;)
The topic has been locked.
More
13 years 9 months ago #330 by 810
Replied by 810 on topic Re: Kunena NL Ultimate V1.5.9
kleine update over k1.6

van het weekend word de eerste beta uitgegeven, hopelijk met de nederlandse vertaling erbij, anders zal ik het taal bestand hier toevoegen. de vertaling is gereed en ligt nu bij marijke van joomlacommunity voor controlle van de taal/grammatica.

de beta is stabiel maar er zullen ook nog een paar bugs er inzitten. als je het installeeerd op een live website maak eerst een backup van je database en je bestanden. eigenlijk hoort een beta niet op een live site. maar hij is erg stabiel en op een live site reageert hij anders dan op een localhost. dus ik zou zeggen probeer het uit.

gr 810
The topic has been locked.
Time to create page: 0.468 seconds