Kunena 7.0.2 Released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 7.0.2 [K 7.0.2] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 5.3.x/5.4.x/6.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 / K 6.3 / K 6.4 and issues discovered during the last development stages of K 7.0

Question Spanish 1.5.10 translation (only language file)

More
15 years 11 months ago #43278 by Hefesto
I've updated my translation for Spanish from Spain (es-ES) for Kunena 1.5.10.

To install it you must upload the uncompressed php file to

/administrator/components/com_kunena/language

It should work fine with previous versions of Kunena.

Have fun.

File Attachment:

File Name: kunena-20100323.zip
File Size:31.5 KB

Gnumla! - Joomla! y software libre en español

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 years 11 months ago #43894 by diavolo32
Hola Hefestos! Buen trabajo. Lástima que la 1.5.10 tenga el problema de notificaciones, pero no la he desinstalado porque total, si dicen que en unos días sale la 1.5.11, esperamos.

Un apunte: en la traducción que me bajé sigue apareciendo el formato de "2 días, 4 horas HACE". En español ponemos primero el verbo: hace buen tiempo, y no buen tiempo hace. Creo que se debería eliminar, en aras de la corrección lingüística, "hace" que es el "ago" del original, si no me equivoco.

Lo dejo como apunte -yo lo borro siempre de las traducciones nuevas, dejando el campo como ''-.

¡Un abrazo! :D

More
15 years 5 months ago #63619 by ceciliasp
Hola!
He subido el archivo de idioma al directorio que indicas, pero sigo viendo el foro en inglés... que puede estar pasando?

Gracias
Cecilia

Time to create page: 0.266 seconds