Kunena 5.2 Beta 1 Released (24 Sep 2020)

The Kunena team is thrilled to announce the first public beta release of Kunena 5.2, a native Joomla extension for Joomla 3.9. This is a development release and should be only be used for testing; this version is not recommended for live websites at this stage.

The purpose of this release is to encourage testing by downloading, installing and identifying any problems or shortcomings that people may discover. K 5.2.0 B1 is stable and we are aware that people will discover defects. We encourage you to use the forum to report defects, as soon as they are discovered, so that the development team can work through the problems before the release of K 5.1 as a stable product. Reporting defects does not mean that the problems can or will be fixed. The Kunena team is looking forward to hearing your feedback on how well we have achieved our design goals.

× Themen, die in diesen Bereich verschoben wurden, gelten allgemein als beendet. Falls es dazu noch zusätzliche Fragen gibt, können diese zwar noch gestellt werden, aber diese alten Themen sollten auf keinen Fall wieder auferstehen, um neue Probleme zu erörtern.
Eröffnet dazu bitte ein eigenes neues Thema.

Idea Neue version aufspielen

More
9 years 10 months ago - 9 years 10 months ago #1 by droot
Hallo zusammen.
Wollte gerade mein Board auf die neuste Version Updaten(1.6)
Doch leider bekomme ich diese Fehlermeldungen hier:

Warning: mysql_real_escape_string() expects parameter 1 to be string, object given in /data/multiserv/users/194794/projects/237128/www/libraries/joomla/database/database/mysql.php on line 193

Catchable fatal error: Object of class CKunenaConfig could not be converted to string in /data/multiserv/users/194794/projects/237128/www/administrator/components/com_kunena/libraries/integration/jomsocial/profile.php on line 38

Bin nach Anleitung gegangen.
Hat jemand eine Idee?
Jomsocial ist die neuste Version drauf.

Habe die neue Version in die alte intrigiert da ich die Beiträge behalten bzw. erhalten möchte.
Last edit: 9 years 10 months ago by droot.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 10 months ago #2 by SP63
Replied by SP63 on topic Aw: Neue version aufspielen
Ich würde vielleicht nochmal die ganzen anderen Komponenten, wie das Jomsocial deaktivieren und es dann nochmal versuchen.
Sieht ein bissel aus wie die schief gegangne Usersynchronisation in den Profilen.

Gruß SP63 (Chriss)

Wer anderen einen Bratwurst brät, hat ein Bratwurstbratgerät

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Not Allowed: to create new topic.
  • Not Allowed: to reply.
  • Not Allowed: to edit your message.
Time to create page: 0.070 seconds