Kunena 6.2.6 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.2.6 [K 6.2.6] which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.4.x/5.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.1 / K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.2

Les sujets sont déplacés dans ce domaine ne sont fermés parce qu'ils se rapportent à des versions non prises en charge de Kunena.

Question Avatars

More
11 years 6 months ago #1 by lartist
Avatars was created by lartist
Bonjour,
Je ne parle pas anglais. Ceci est donc une traduction par 'Google', veuillez m'en excuser.
J'ai installé Kunena sur JOMMLA 2.5.
Sur un premier site (datant du début d'année, pas vraiment de problème.)
Sur un second que je viens d'installer, les avatars ne s'affichent pas. J'ai lu et relu la configuration et je n'ai pas trouvé la solution.
Pouvez-vous m'aider.
Merci
Alain
_____
Hello,
I do not speak English. This is a translation by 'Google', I apologize.
I installed Kunena on JOMMLA 2.5.
On a first site (dating from early this year, not really a problem.
On a second that I just installed, avatars are not displayed. I read and reread the configuration and I have not found the solution.
Can you help me.
thank you
Alain

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 6 months ago - 11 years 6 months ago #2 by sozzled
Salut, Alain, et bienvenue à Kunena.

J'ai déplacé ce sujet dans notre catégorie français. Nous recevons beaucoup de questions au sujet des problèmes avec des avatars. Je suis sûr que quelqu'un qui comprend mieux français que moi peut-être t'aider. Je ne sais pas si nous comprenons bien la question sur les avatars "ne s'affichent pas" sur ton site.

Peut-être que ton rapport de configuration nous aiderait mieux. Ou, peut-être, une image qui montre ce que l'on veut savoir.
Last edit: 11 years 6 months ago by sozzled.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 6 months ago #3 by xillibit
Bonjour,

Ton rapport de configuration de Kunena aiderait.

I don't provide support by PM, because this can be useful for someone else.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.363 seconds