- Thank you received: 1
Kunena 6.4.13 Released
The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.4.13 [6.4.13] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 5.4.x/6.0.x./6.1.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 / K 6.3 / K 6.4 and issues discovered during the last development stages of K 6.0
Hint: This version is primarily intended to facilitate an upgrade if Joomla was first updated to version 6.1 before Kunena was up to dated.
Question Fejl i Kunena
Kunena Intern fejl: Aktiver venligst Kunena Fejlsøgningstilstand og indrapporter problemet i www.kunena.org forum.
jeg kan ikke se hvor jeg skal aktivere fejlsøgnings tilstand henne ??
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Fyi: Denne forumkategori "danish" bruges hovedsagelig til oversættelsesproblemer. Det er sandsynligt at du vil få større respons hvis du rapporterer dit problem på engelsk i en af de andre forumkategorier beregnet for dette.
/Yxos, Kunena Translator, da-DK.
Overvej at abonnere på kategorien www.kunena.org/forum/48-Danish
Denne tekst vil vises hvis du sætter dit sprog til engelsk.Internal error: Please enable Kunena Debug Mode and report problem in the %s forum.
Jeg anbefaler at du googler denne eller dele af denne tekst for at komme videre med løsningen af dit problem.
/Yxos, Kunena Translator, da-DK.
Overvej at abonnere på kategorien www.kunena.org/forum/48-Danish
Det jeg synes er underligt er jeg ikke har lavet nogle ændringer, forummet har kørt fint og pludselig kommer den fejl ??tsPsc
og så er jeg total dårlig til engelsk