Kunena 6.2.6 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.2.6 [K 6.2.6] which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.4.x/5.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.1 / K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.2

Question "Tak!" knappen

More
11 years 4 months ago #1 by Yxos
"Tak!" knappen was created by Yxos
Det kan diskuteres (i det uendelige) hvor intens budskabet i "Tak!" knappen skal være.

Jeg fandt den seneste version af oversættelsen med teksten "Mange Tusind Tak!".
Det er for mig lige vel svulstigt. Jeg synes et godt dansk "Tak!" er passende. Det giver mulighed for en enkel "appreciation", og kan derved erstatte det for mig alt for lange "Mange Tusind Tak".
Det er simpelt hen bare for stærkt et udtryk, og jeg er ikke en gang jyde :)

Jeg synes, at hvis man først er ude i, at skulle sige SÅ meget tak, så skulle man måske overveje, at lave et indlæg hvori man kan udtrykke sin næsegruse beundring for et andet indlæg!

Jeg synes også at "Mange tak!" er for meget. Jeg synes det danske "Tak!" er lige præcis hvad der er behov for, hverken mere eller mindre.

...Så det har jeg ændret knapteksten til :)

Men derfor skal der naturligvis være plads til andre meninger, så derfor denne tråd! B)

/Yxos, Kunena Translator, da-DK.

Overvej at abonnere på kategorien www.kunena.org/forum/48-Danish

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 3 months ago #2 by fribse
Replied by fribse on topic "Tak!" knappen
Et tak her fra :-D

Ja, det må være det mest naturlige. Ønsker man at overstrømme med tak, kan man jo lave et override lokalt, men det virker malplaceret at det skulle være så voldsomt i standard opsætning.

Best regards
Fribse

Dykkerklubben Dannebroge www.dkdb.dk
We're a volunteer driven diving club in Mosede, Denmark.
Har du brug for en dykkerklub der rummer alle, så kom ned til os.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: YxosLittleJohn
Time to create page: 0.363 seconds