Kunena 6.3.0 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.3.0 [K 6.3.0] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.4.x/5.0.x/5.1.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.3

Question HULP gevraagd/ tijdinstelling en onderwerpen onder juiste INDEX

More
12 years 10 months ago #1 by poezenvrouwtje
Hallo, ik ben helemaal nieuw hier op dit forum omdat ik hulp zoek met het inrichten van mijn forumsite die nu nog niet zichtbaar online is.
Pfff..ik loop tegen wat probleempjes aan en dat is de tijd die krijg ik niet goed. Staat op Amsterdam en geeft toch een verkeerde weergave van mijn verjaardag en de tijd in Nederland. Hij loopt 2 uur achter en ik weet niet HOE en WAAR ik de PM die nu op 0:00 staat kan invoeren.

Dan heb ik nog een probleempje..hoe kan ik mijn onderwerpen die door al mijn geklungel en zelf uitproberen nu alleen nog in MIJN TOPICS staan naar het INDEXpagina krijgen en dan niet zoals nu verschuilt onder WELCOMMAT...alle aangemaakte onderwerpen komen nu onder WELCOMEMAT te staan kunnen die ook zelfstandig daar staan en hoe krijg ik dat voor elkaar?

Alvast bedankt en excuses als ik dit nu hier niet op de juiste plaats neer heb gezet!
Fijne avond
oh..ja en ik heb 1.6 heb ik ergens gezien!

Poezenvrouwtje van:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje en natuurlijk poes Knoetje

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 10 months ago #2 by 810

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.487 seconds