- Thank you received: 0
Kunena 7.0.4 Released
The Kunena team has announce the arrival of Kunena 7.0.4 [K 7.0.4] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 5.4.x/6.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 / K 6.3 / K 6.4 and issues discovered during the last development stages of K 7.0
Question Een paar probleempjes
- poezenvrouwtje
-
Topic Author
- New Member
-
Less
More
14 years 10 months ago #97918
by poezenvrouwtje
Poezenvrouwtje van:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje en natuurlijk poes Knoetje
Een paar probleempjes was created by poezenvrouwtje
Hallo, ik ben helemaal nieuw hier op dit forum omdat ik hulp zoek met het inrichten van mijn forumsite die nu nog niet zichtbaar online is.
Pfff..ik loop tegen wat probleempjes aan en dat is de tijd die krijg ik niet goed. Staat op Amsterdam en geeft toch een verkeerde weergave van mijn verjaardag en de tijd in Nederland. Hij loopt 2 uur achter en ik weet niet HOE en WAAR ik de PM die nu op 0:00 staat kan invoeren.
Dan heb ik nog een probleempje..hoe kan ik mijn onderwerpen die door al mijn geklungel en zelf uitproberen nu alleen nog in MIJN TOPICS staan naar het INDEXpagina krijgen en dan niet zoals nu verschuilt onder WELCOMMAT...alle aangemaakte onderwerpen komen nu onder WELCOMEMAT te staan kunnen die ook zelfstandig daar staan en hoe krijg ik dat voor elkaar?
Alvast bedankt en excuses als ik dit nu hier niet op de juiste plaats neer heb gezet!
Fijne avond
oh..ja en ik heb 1.6 heb ik ergens gezien!
Pfff..ik loop tegen wat probleempjes aan en dat is de tijd die krijg ik niet goed. Staat op Amsterdam en geeft toch een verkeerde weergave van mijn verjaardag en de tijd in Nederland. Hij loopt 2 uur achter en ik weet niet HOE en WAAR ik de PM die nu op 0:00 staat kan invoeren.
Dan heb ik nog een probleempje..hoe kan ik mijn onderwerpen die door al mijn geklungel en zelf uitproberen nu alleen nog in MIJN TOPICS staan naar het INDEXpagina krijgen en dan niet zoals nu verschuilt onder WELCOMMAT...alle aangemaakte onderwerpen komen nu onder WELCOMEMAT te staan kunnen die ook zelfstandig daar staan en hoe krijg ik dat voor elkaar?
Alvast bedankt en excuses als ik dit nu hier niet op de juiste plaats neer heb gezet!
Fijne avond
oh..ja en ik heb 1.6 heb ik ergens gezien!
Poezenvrouwtje van:
Please Log in or Create an account to join the conversation.
14 years 10 months ago #97919
by 810
Replied by 810 on topic Re: Een paar probleempjes
Hallo, welkom
1) Joomla kent geen zomertijden. dus je moet de server tijd veranderen. website-Algemene instellingen-server-Tijdzone
2) Dan staan je berichten in de verkeerde categorie. Dan moet je als moderator de berichten verhuizen naar de goede categorie.
gr 810
1) Joomla kent geen zomertijden. dus je moet de server tijd veranderen. website-Algemene instellingen-server-Tijdzone
2) Dan staan je berichten in de verkeerde categorie. Dan moet je als moderator de berichten verhuizen naar de goede categorie.
gr 810
- poezenvrouwtje
-
Topic Author
- New Member
-
Less
More
14 years 10 months ago #97932
by poezenvrouwtje
Poezenvrouwtje van:
Replied by poezenvrouwtje on topic Re: Een paar probleempjes
Tja..maar HOE doe je dat want als ik wil verplaatsen heb ik alleen de mogelijkheid van of de WELCOMEMAT die er al in stond toen ik het forum kreeg. oeps en nu heb ik niet eens meer TABBLADEN bovenaan op het forum zie ik zojuist door al mijn eigen geprobeer...heb ik 't alleen maar erger gemaakt...
Ik geef t nu maar even op...misschien is het de vermoeidheid die mij parten speelt..ik kom er niet meer uit!
Bedankt voor je hulp
Ik geef t nu maar even op...misschien is het de vermoeidheid die mij parten speelt..ik kom er niet meer uit!
Bedankt voor je hulp
Poezenvrouwtje van:
- poezenvrouwtje
-
Topic Author
- New Member
-
Less
More
14 years 10 months ago #97934
by poezenvrouwtje
Poezenvrouwtje van:
Replied by poezenvrouwtje on topic Re: Een paar probleempjes
zomertijden: heb ik gevonden door je duidelijke aanwijzingen maar die staat netjes op Amsterdam en toch geeft hij verkeerde datum van mijn verjaardag en loopt hij 2 uur achter op de klok.
Die had ik al ingesteld via de forum bij mijn account geloof ik dat het was maar daar kan ik niet de PM die nu 0:00 aangeeft instellen op 2:00 zodat hij de juiste dag van mijn verjaardag aangeeft en de juiste tijd want dat is precies het verschil van die 2 uur. Ik ben op 5 mei jarig en hij geeft bij mijn avator aan dat ik op 4 mei jarig ben.
Dus blijf ik nog met dit probleem zitten.
2) kan ik niet meer aanpassen want ik heb zo zitten klungelen dat ik nu al mijn tabbladen kwijt ben op mijn site...en eerlijk gezegd weet ik niet eens hoe ik dat voor elkaar heb gekregen.
pff..valt niet mee maar ik moet dat forum op poten krijgen...hoop niet dat ik al mijn fotootjes en teksten kwijt ben en alle onderwerpen die ik al had aangemaakt.
Die had ik al ingesteld via de forum bij mijn account geloof ik dat het was maar daar kan ik niet de PM die nu 0:00 aangeeft instellen op 2:00 zodat hij de juiste dag van mijn verjaardag aangeeft en de juiste tijd want dat is precies het verschil van die 2 uur. Ik ben op 5 mei jarig en hij geeft bij mijn avator aan dat ik op 4 mei jarig ben.
Dus blijf ik nog met dit probleem zitten.
2) kan ik niet meer aanpassen want ik heb zo zitten klungelen dat ik nu al mijn tabbladen kwijt ben op mijn site...en eerlijk gezegd weet ik niet eens hoe ik dat voor elkaar heb gekregen.
pff..valt niet mee maar ik moet dat forum op poten krijgen...hoop niet dat ik al mijn fotootjes en teksten kwijt ben en alle onderwerpen die ik al had aangemaakt.
Poezenvrouwtje van:
- poezenvrouwtje
-
Topic Author
- New Member
-
Less
More
14 years 10 months ago #97969
by poezenvrouwtje
Poezenvrouwtje van:
Replied by poezenvrouwtje on topic Re: Een paar probleempjes/ onderwerp naar INDEX zetten
Nog een hulpvraag,
ik zou mijn onderwerpen moeten kunnen verzetten van tabblad TOPICS naar INDEX pagina van het MAINFORUM maar nu is mijn vraag HOE doe ik dat..welke handeling moet ik daarvoor uitvoeren?
Kan dat ingelogd als moderator in het forum zelf of moet dit aan de ACHTERKANT als administrator?
Wat moet ik dan doen ...wil dat zo graag leren en zelf kom ik er niet uit.
overigens..mijn tabbladen heb ik weer erin gekregen ..vraag niet hoe...maar 't is gelukt vanmorgen.
Paar uurtjes gekost..maar dan heb je ook wat zullen we maar zeggen.
alvast bedankt voor wie mij wil helpen
ik zou mijn onderwerpen moeten kunnen verzetten van tabblad TOPICS naar INDEX pagina van het MAINFORUM maar nu is mijn vraag HOE doe ik dat..welke handeling moet ik daarvoor uitvoeren?
Kan dat ingelogd als moderator in het forum zelf of moet dit aan de ACHTERKANT als administrator?
Wat moet ik dan doen ...wil dat zo graag leren en zelf kom ik er niet uit.
overigens..mijn tabbladen heb ik weer erin gekregen ..vraag niet hoe...maar 't is gelukt vanmorgen.
Paar uurtjes gekost..maar dan heb je ook wat zullen we maar zeggen.
alvast bedankt voor wie mij wil helpen
Poezenvrouwtje van:
- poezenvrouwtje
-
Topic Author
- New Member
-
Less
More
14 years 10 months ago #97973
by poezenvrouwtje
Poezenvrouwtje van:
Replied by poezenvrouwtje on topic Re: Een paar probleempjes/ grote onderwerp - icoon downloaden vanaf mijn laptop
Hallo,
hier ben ik weer:
1) Wie kan mij vertellen hoe ik wat ONDERWERPPLAATJES (iconen) vanaf mijn eigen laptop kan downloaden naar de rij op het forum zodat ik het onderwerp dat ik heb aangemaakt een eigen plaatje kan geven?
1A) hoe groot mag dat plaatje zij van formaat 125x125 of is dat te groot?
wie kan mij de stappen aangeven en doe ik dat vanuit het FORUM zelf als moderator of moet dat aan BACKEND om het zo maar te zeggen.
zou fijn zijn als iemand mij info kan geven want ik heb mijn EIGEN plaatjes al uitgezocht en klaar staan moet misschien alleen formaat nog aanpassen!
bij voorbaat weer hartelijk dank!
Overigens 810 nog bedankt voor je reactie van gisteravond of zeg maar liever vanacht!
hier ben ik weer:
1) Wie kan mij vertellen hoe ik wat ONDERWERPPLAATJES (iconen) vanaf mijn eigen laptop kan downloaden naar de rij op het forum zodat ik het onderwerp dat ik heb aangemaakt een eigen plaatje kan geven?
1A) hoe groot mag dat plaatje zij van formaat 125x125 of is dat te groot?
wie kan mij de stappen aangeven en doe ik dat vanuit het FORUM zelf als moderator of moet dat aan BACKEND om het zo maar te zeggen.
zou fijn zijn als iemand mij info kan geven want ik heb mijn EIGEN plaatjes al uitgezocht en klaar staan moet misschien alleen formaat nog aanpassen!
bij voorbaat weer hartelijk dank!
Overigens 810 nog bedankt voor je reactie van gisteravond of zeg maar liever vanacht!
Poezenvrouwtje van:
Time to create page: 0.220 seconds