Kunena 6.2.6 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.2.6 [K 6.2.6] which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.4.x/5.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.1 / K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.2

Question Aanpassing mogelijk?

More
13 years 2 months ago #1 by Fullmaster
Voor de indeling van het team en werkzijze vroeg ik mij af of er een mogelijk aanpassing mogenlijk is op de manier waarop het forum de "raporteer aan moderator" berichten verstuurd.

Op dit moment worden de e-mails alleen verstuurd met het "adres" van het bij het forum ingestelde adres.
Is het mogelijk om :
1-In dit bericht ook de e-mail adressen van de moderators toe te voegen? Zodat er bij overleg snel via de mail op alle beantwoorden gedrukt kan worden. Op deze wijze kun je de communicatie lijnen vrij kort houden, en weet het gehele team dat iets is opgelost of aangewerkt word. Dit kan dus tijd besparen en dubbel werk.
2- Het e-mail adres toevoegen van de gene die de melding verstuurd vanaf het forum? Zodat je het lid die de melding maakt ook een terug koppeling kan geven. In de trend van bedank voor je melding/we zijn er meebezig.

Weet niet of dit makkelijk te realiseren is, door een kleine aanpassing in een script oid?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 2 months ago #2 by 810
Replied by 810 on topic Re: Aanpassing mogelijk?
Hey,
dit is niet zo snel te realiseren. Deze feature zullen we ook niet implementeren in kunena, vanwege het bloot leggen van de emailadressen van moderators. (Spam gevoelig) Voor de 2e vraag, zal ik ff kijken of ik iets kan aanpassen.

Gr 810

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 2 months ago #3 by Fullmaster
Replied by Fullmaster on topic Re: Aanpassing mogelijk?
Voor vraag 2 super :D Zou heel mooi zijn,

Bij vraag 1, op welke manier worden de mail adressen bloot gelegd? Alleen in het geval van beantwoorden als een lid erbij staat? Dus een blootstelling naar een eventueel lid?
Hier heb ik/en het team niet zo heel veel problemen mee, gezien wij allemaal een mail adres apart voor het forum gebruiken.
Maar misschien kan ik dit wel via een andere weg oplossen, dmv van doorsturen naar meerdere adressen van de mail. Ik ga even zoeken.

Alvast bedankt voor je snelle antwoord, en hopelijk gaat vraag 2 lukken :D

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 1 week ago #4 by Fullmaster
Replied by Fullmaster on topic Re: Aanpassing mogelijk?
Nog gelukt misschien ;)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 1 week ago #5 by 810
Replied by 810 on topic Re: Aanpassing mogelijk?
Ik zal het toevoegen in K2.0. In k1.6.x maken we geen nieuwe features meer.
gr 810

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 11 months ago #6 by Fullmaster
Replied by Fullmaster on topic Re: Aanpassing mogelijk?
Super, wachten we dat rustig af :D

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.425 seconds