Kunena 6.2.5 & module Kunena Latest 6.0.7 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.2.5 [K 6.2.5] which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.3.x/4.4.x/5.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.1 / K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.2

Question Topic sluiten bij X posts mogelijk??

More
13 years 5 months ago #1 by Timminater
Hallo allemaal,


Is het mogelijk om een topic automatisch te laten sluiten bij een X aantal posts?

Ik wil dit graag hebben om zo het forum toch enigzins overzichtelijk te houden en geen topics te krijgen van 100+ pagina's.
Zoals het forum van Fok! (forum.fok.nl) zou dus ideaal zijn. Bij de 300ste post word het topic vanzelf gesloten en moet er een topic #2 van dat onderderwerp worden aangemaakt.

Ik heb al op verschillende plaatsen gezocht, maar heb nog nergens een functie gezien. Is dit mogelijk en zo ja, hoe?

Alvast bedankt

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 5 months ago #2 by 810
Hey, nee deze functie is niet beschikbaar voor kunena. ik zal kijken of ik kan knutselen,
gr 810

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 5 months ago #3 by Timminater

810 wrote: Hey, nee deze functie is niet beschikbaar voor kunena. ik zal kijken of ik kan knutselen,
gr 810

Als je dat voor elkaar krijgt ben je echt mijn held :)
En behalve mij zullen er vast wel meer gebruikers zijn die die functie kunnen waarderen.

Alvast enorm bedankt

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.361 seconds