Kunena 6.2.6 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.2.6 [K 6.2.6] which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.4.x/5.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.1 / K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.2

Question Nederlands Taal bestand K1.6 RC

More
13 years 7 months ago - 13 years 7 months ago #1 by 810
Hierbij de nieuwe bestanden.

installatie via joomla installer.

Als er strings missen of de spelling is verkeerd. laat hieronder een bericht.

Gr 810
Attachments:
Last edit: 13 years 7 months ago by 810.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 7 months ago #2 by John
Super!

In de template-example staan geen strings? Zouden die niet hetzelfde moeten zijn als in default?

Wellicht nog plaatsen in de KED of is dat niet nodig omdat Nederlands in de standaard uitgaves gaat komen?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 7 months ago #3 by 810
Hey, in de example is 1 string aanwezig en dat hoort zo, hij komt in de standaard versie.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 7 months ago #4 by DTP2
Hi John, In het taalbestand wat nu in de laatste build is opgenomen zitten best nog wel veel taalfouten en zaken die volgens de Nederlandse taal gewoon niet kloppen. Lijkt me verstandig deze versie toch nog eens door te spitten.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 7 months ago #5 by John
Kunena 1.6 RC2 bevatte dan ook een naar mijn idee automatisch omgezette oude versie van Kunena 1.5, vandaar dat ik hier al eerder een eigen versie had geplaatst ter vervanging van de meegeleverde.

Deze versie van 810 zal in de volgende release worden opgenomen en kun je nu installeren met de Joomla installer.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 7 months ago #6 by DTP2
Ik weet nu niet wie deze laatste vertaling gemaakt heeft en op welke versie die gebaseerd is, maar het lijkt me verstandig deze eerst op te schonen voordat die in de build wordt opgenomen. Onderstaand even snel mijn bevindingen.

Niet alles is vertaald.

Veel woorden of zinnen bevatten te veel hoofdletters (Ga naar Categorie, Schors Geschiedenis voor %s). In de Nederlandse taal hoort er in 1 zin gewoon 1 hoofdletter te staan tenzij het een naam is oid. Andere vertalingen is dit weer gewoon goed in gedaan.

Sommige woorden staan als 2 woorden terwijl het gewoon 1 woord hoort te zijn in het Nederlands (Forum Informatie, Forum Titel). Als het los staat heeft het niet dezelfde betekenis, maar zijn het twee op zichzelf staande woorden.

En voor de rest staan er gewoon nog een aantal fouten in waarvan de onderste binnen 1 minuut gevonden waren.

Nieuwe Onderwerp
max. aantal characters
Selecteer Lettergrootte en geld voor de huidige selectie
De tekst wordt alleen getoont na het klikken op de spoiler
Neem altublieft contact op met de site beheerder!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 7 months ago #7 by DTP2
Zal nog zat op aan te merken zijn, maar is in ieder geval 100% vertaald en de meeste fouten zijn er uit gehaald.

File Attachment:

File Name: language.nl-NL.zip
File Size:47 KB
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 7 months ago #8 by 810
Vernieuwde Versie: 1.1 voor Kunena 1.6.rc1+
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 6 months ago #9 by John
Ik heb nog een missende string gevonden in het backend, beheer afbeeldingen:

COM_KUNENA_A_IMGB_WEIGHT="bytes"

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.476 seconds