Kunena 6.3.0 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.3.0 [K 6.3.0] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.4.x/5.0.x/5.1.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.3

Question 2 verbeteringen, misschien?

More
14 years 1 month ago #1 by karmar
@810,

Hallo 810, daar ben ik weer.

Volgens mij zit er een klein buggie in een poll die men kan maken op het forum.
probleem is als volg, als ik een poll aanmaak en daaronder het bericht schrijft en niks verander in het bericht en opsla, dan gaat het goed.

Maar als ik zie dat er een fout in mijn bericht staat en dit veranderd, dan verlies ik wel het resultaat, het aantal stemmen blijft staan, die kloppen, maar resultaat gaat terug naar 0.

Dus stel er hebben 6 gebruikers gestemd, dan zie je de resultaten ook als 6 stuks.
Nu verander ik het bericht en zie ik de resultaten weer op 0 staan, maar het aantal stemmers blijft wel op 6 staan staan.
______________


Dan een vraag als men goedkeuring moet geven op een bericht die men daar voor ingesteld heeft.

In het e-mail zie ik niet direkt of dit een bericht is die ik eerst moet goed keuren.
dat is no gniet zo erg, maar is het mogelijk dat als je als admin of beheerder of moderator dan meteen een extra tab krijgt?

Nu moet je eerst naar het betreffende topic gaan en dan komt die extra tab.

Zou misschien mooier en gemakkelijker werken, als je die gewoon al krijgt te zien, als men inlogt?

Is maar een idee.


Voor de rest, perfect.

Met vriendelijke groet,

karmar

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.493 seconds