Kunena 6.2.6 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.2.6 [K 6.2.6] which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.4.x/5.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.1 / K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.2

Question Buggie

More
14 years 1 month ago #1 by karmar
Buggie was created by karmar
Hallo 810,

Ik hoop dat het hier mag, maar ik denk dat ik twee buggie's heb.

1 is als je niet ingelogd bent en je brengt dan een stem uit op een poll.
Dan krijg je een melding, die ik wel begrijp, maar misschien sommige forum gebruikers dit zien als een error melding.
Ik heb er een fototje bij gedaan, hoop dat dit goed gaat.

tweede is als je wel ingelogd ben en een stem uitbrengd op een poll en dan naar resultaten gaat, dan zie je inderdaad alles perfect, maar dan zie je het knopje stem erbij staan, als je daar op klikt, gebeurd er niks.
Zou het misschien een idee kunnen zijn om die te vervangen voor terug, is maar een idee.

Ander vraagje, is er ook een tread of topic waar we buggies kunnen melden, of is dit geen probleem als het hier in gebeurd 810?

810 ik weet niet of je al ingelogd was, maar volgens mij werken de bedankjes nog niet, pas op, niet als dwingerig lezen, ik heb tijd, maar misschien dat je ze al geplaats had en het nog niet werkt ;-)

Marcel.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.371 seconds