Kunena 6.3.0 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.3.0 [K 6.3.0] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.4.x/5.0.x/5.1.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.3

Question Vraagje omtrend inloggen op het forum.

More
14 years 1 month ago #1 by karmar
Goedendag,

Klein vraagje, althans er zijn er nog meer, maar begin met de eerst ebelangrijke vraag.
Ben zelf een newbie, maar ondanks reen ervaring vindt ik het toch al heel erggoed werken.

Ik zit met het probleem dat als ik in log in het forum, dat de site weer terug gaat naar de hoofdpagina van de site zelf, de welkom site in Joomla zeg maar.
Dan moet er weer geklikt worden op het forum en kun je schrijven en lezen.

Hoe kan ik dit zo zetten dat hij op het forum blijft?

Met vriendelijke groet,


Marcel.


Ps. gelukkig een Dutch forum, kan Engels wel lezen, maar schrijven is meer baby Engels dan wat anders, helaas geen Engels op school gehad.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 1 month ago #2 by John
Kunena heeft geen eigen login module, het maakt gebruik van de standaard Joomla module. Als je inlogt kun je in deze module aangeven waar je na het inloggen naartoe moet worden gestuurd.

Log hiervoor in op het backend van Joomla - Ga naar Extenties - Modulebeheer. Zoek hier je loginmodule (standaard is dit Login). Klik op de naam en selecteer aan de rechterkant, bij Pagina na Inloggen, de link naar je forum. (als je inlogt op een joomla pagina wordt je dus ook naar het forum doorgestuurd!)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 1 month ago #3 by karmar
Hallo,

Bedankt voor de reactie, maar helaas, hij blijft steeds naar de welkom pagina gaan, zeg maar gewoon de pagina die je krijgt te zien als je naar de site gaat.
Beide staan op forum, zowel uit als inloggen, maar hij blijft naar de eerste site gaan.

Wat doe ik verkeerd?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 1 month ago - 14 years 1 month ago #4 by John
Heb je een url zodat ik ernaar kan kijken?

edit: al gevonden, hij gaat inderdaad weer naar de homepage. Kun je mij een PM sturen met een login en wachtwoord sturen dan probeer ik er even naar te kijken.
Last edit: 14 years 1 month ago by John.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 8 months ago #5 by dirkovision
Hallo, ik heb hetzelfde probleem.
Één formulier in het TOP menu werkt zoals we graag willen, maar het menu op het forum geeft een heel ander formulier dat we nergens kunnen 'beïnvloeden'.
Zoudt u voor ons ook eens kunnen kijken op www.tref.eu ?
Graag geef ik u in PM de toegangsgegevens.
mvg
dirko
Hongarije

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 8 months ago #6 by 810
Hey Dirko,
Van het weekend komt de Kunena 1.6 RC1 uit. En die heeft een eigen inlog systeem, dan heb je daar geen last meer van. Helaas is de nederlandse vertaling niet gereed, de vertaler haar netwerk schijf is gecrasht, ik verwacht dat volgende week de vertaling klaar is. Al vind je het niet erg om tijdelijke een engelse versie te hebben kan je de nieuwe versie installeren. anders moet je nog 1 a 2 weken wachten.

Maar voordat je installeert maak voor de zekerheid een backup.


Met vriendelijke groet
810
The following user(s) said Thank You: dirkovision

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 1 month ago #7 by dirkovision
Hoi Jelle,

Iets interessant misschien: we hebben www.tref.eu met 1.5.22 en Kunena 1.6.2 in gebruik.
Werkt grandioos.
Met in gedachte een 'nieuwe' schil dus een nieuw updated theme komen we aan ook een icetheme theme op
internet.astracom.hu (icetheme newsy-2 ) dat we later willen gaan gebruiken op www.tref.eu
Dus zijn we aan het testen om de kunena, maar ook de 'normale' users over te zetten naar de K2 omgeving via de sql (domeinen staan op 2 verschillende eigen servers, dus full access).
Dat lukt wel, maar we zien ze wel in jos_users, fb_users en K2_users.
Maar de users verschijnen niet in de user-menu van J! in admin panel.
Heb jij een idee hoe we het naadloos kunnen laten verlopen zonder de site en het forum -drukbezocht- offline te halen ?

gr.
dirko

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.580 seconds