Kunena 6.3.0 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.3.0 [K 6.3.0] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.4.x/5.0.x/5.1.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.3

Question Van Nederlands naar Engelstalig forum

More
14 years 3 months ago #1 by DTP2
Hi, Ik ben een jaar geleden gestart met een vrij klein Nederlandstalig forum gebaseerd op een Nederlandstalige versie van Kunena, maar het verzoek is om deze om te zetten in een internationaal forum en dus Engelstalig. Kan iemand me vertellen hoe ik dat het meest gemakkelijk om kan zetten?

Ik zou bij voorkeur gebruik willen maken van de Engelstalige JoniJnm edition.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 3 months ago #2 by 810
Je hoeft alleen de Nederlandse vertaling te verwijderen in administrator/components/com_kunena/language.

gr 810

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 2 months ago #3 by Hurr1c4n3
Of in de backend de standaard taal van joomla omzetten naar engels.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 2 months ago #4 by DTP2
Ik heb inmiddels gisteravond een test uitgevoerd.

Allereerst heb ik de website en database naar mijn lokale MAMP installatie gehaald. Voer dit liever uit op een niet live site.

Ik heb de Nederlandstalige versie van het forum gedeinstalleerd en de laatste Engelstalige versie van JoniJnm geïnstalleerd.
Daarna UddeIM een update gegeven naar de laatste versie en de forumsettings doorgelopen.

Daarna had ik niet heel veel tijd meer om te testen (was al weer veel te laat), maar wat ik even zo snel zag was dat buiten de
update ook de "conversie" naar de JoniJnm versie goed is verlopen en dat alle categorieën en bijbehorende topics nog netjes
op de plaats stonden.

Ga de boel vanavond doortesten en indien alles naar behoren werkt de boel vertalen en hoop dat de internationale variant iets
meer succes gaat hebben.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 2 months ago - 14 years 2 months ago #5 by DTP2
Toch een probleem gevonden nadat ik het forum van lokaal weer op internet heb gezet.

Back-end = ok
Front-end = bijna ok

Je kan overal doorheen bladeren en in de meeste categorieën of bestaande topics gewoon berichten aanmaken en op reageren. Echter, in sommige krijg je nadat je op bevestigen hebt gedrukt de volgende melding zoals je in bijgaande screenshot kunt aflezen.

Wat kan dit probleem op hplatex.dtp2.nl veroorzaken?

Attachments:
Last edit: 14 years 2 months ago by DTP2.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 10 months ago #6 by RecoverData
Replied by RecoverData on topic Recovery Data
I only speak English but I have studied Dutch a little here and there, but am just seriously studying it this summer. Dutch only has two genders and no cases at all so that makes it easier. Anyone suggest me how to learn?


Latonia
File Recovery Software

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.498 seconds