Blue Eagle 1.5.2 Released (11 Dec 2018)

The Kunena team has announce the arrival of Kunena Blue Eagle 1.5.2 which is now available for download as a native Joomla extension for Kunena 5.1. This version addresses most of the issues that were discovered in K 1.5.1 and issues discovered during the development stages of K 1.5.2.

Question e-mail adres bezoeker

More
2 months 2 weeks ago - 2 months 2 weeks ago #1 by kerkyra
Waar kan ik, als moderator, het e-mail adres vinden waarmee een bezoeker een reactie heeft gepost? Wellicht kijk ik erover heen, maar als ik in de front-end inlog dan zie ik alleen het IP adres. Ook in de back-end kan ik geen e-mail adres vinden.

E-mailadres vereist bezoekers staat op JA
Last edit: 2 months 2 weeks ago by kerkyra.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 months 2 weeks ago #2 by Pinkeltje
Replied by Pinkeltje on topic e-mail adres bezoeker
Volgens mij kan je dat nergens zien behalve dan in de database in de tabel kunena_messages.

More
2 months 2 weeks ago #3 by 810
Replied by 810 on topic e-mail adres bezoeker
Standaard is het alleen zichtbaar voor global moderators of admins. Anders geldt de optie van de gebruiker. "Show email"

More
2 months 2 weeks ago #4 by kerkyra
Replied by kerkyra on topic e-mail adres bezoeker
Ik had daar dan blijkbaar niet goed gekeken, want ik heb ze inderdaad gevonden :)

More
2 months 2 weeks ago #5 by kerkyra
Hmm, in Joomla heb ik "administrator" rechten en in Kunena ben ik "global moderator" en toch zie ik alleen maar het ip adres. Nu lukt het wel via de database, maar het zou fijner zijn als dit via de front- of backend kan.

More
2 months 2 weeks ago #6 by Pinkeltje
Kan het zijn dat er hier sprake is van een spraakverwarring? De e-mailadressen van geregistreerde gebruikers moet je via de frontend kunnen zien, mits je instellingen juist zijn. De e-mailadressen van gasten/bezoekers kan je volgens mij echt alleen maar via de database raadplegen.

More
2 months 2 weeks ago #7 by kerkyra

Pinkeltje wrote: Kan het zijn dat er hier sprake is van een spraakverwarring?

Zou kunnen :silly: Het gaat mij om de e-mailadressen van gasten/bezoekers en niet die van geregistreerde leden. Had (het lijkt nu weer voorbij) ineens heel veel spam posts, ondanks de reCaptcha. De e-mailadressen had ik nodig om ze op de lijst bij stop forumspam te kunnen zetten. Hadden meer mensen last van spam ineen?

More
2 months 2 weeks ago #8 by Pinkeltje
Spam komt op elk forum voor en zeker als je bezoekers toelaat te posten. En ik neem aan dat je weet dat stopforumspam alleen meer een database is en dat je door het toevoegen van spammers alleen informatie verstrekt?

More
2 months 2 weeks ago #9 by kerkyra
I know ;) Ik heb e-mailadres nu op verplicht staan en dat ik, als beheerder, de berichten moet goedkeuren. Sinds gisteren is het weer over met de spamposts

• Not Allowed: to create new topic.
  • Not Allowed: to reply.
  • Not Allowed: to add attachements.
  • Not Allowed: to edit your message.
Time to create page: 0.087 seconds