Kunena 6.3.0 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.3.0 [K 6.3.0] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.4.x/5.0.x/5.1.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.3

Solved Bestanden in wachtrij niet correct

More
8 years 3 months ago #1 by mcklusky
Ik heb dit probleem gezocht maar niet gevonden... Als ik erover gekeken heb alvast mijn excuses...

De 3 eerste posts van onze leden moeten goedgekeurd worden door de moderatoren, dat zie je ook in het categorie overzicht staan, dan staat er bvb '3 bestanden in wachtrij'

Echter klopt dit niet als je daar dan op klikt zie je vaak 0 berichten beschikbaar staan. Je kan ze ook niet verwijderen, die meldingen blijven staan, en helaas worden het er meer en meer...

Wat kan ik doen om dit weer in orde te maken ?
Is er ook een mogelijkheid om een button of iets dergelijks in het menu te voorzien zoals bvb 'recente posts' maar waar dan al de goed te keuren berichten in weergegeven worden ? enkel zichtbaar voor moderatoren ? het zou ons een hoop tijd besparen...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 3 months ago #2 by 810
misschien is het de cache, probeer die eens te verwijderen.

maar je kan ook een menu item maken. kies dan unapproved messages.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 3 months ago - 8 years 3 months ago #3 by mcklusky
cache verwijderen of ledigen helpt niet...

unnaproved messages na wat zoeken gevonden ;)
Last edit: 8 years 3 months ago by mcklusky.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.505 seconds