Kunena 5.2 Beta 1 Released (24 Sep 2020)

The Kunena team is thrilled to announce the first public beta release of Kunena 5.2, a native Joomla extension for Joomla 3.9. This is a development release and should be only be used for testing; this version is not recommended for live websites at this stage.

The purpose of this release is to encourage testing by downloading, installing and identifying any problems or shortcomings that people may discover. K 5.2.0 B1 is stable and we are aware that people will discover defects. We encourage you to use the forum to report defects, as soon as they are discovered, so that the development team can work through the problems before the release of K 5.1 as a stable product. Reporting defects does not mean that the problems can or will be fixed. The Kunena team is looking forward to hearing your feedback on how well we have achieved our design goals.

Question Bestand als bijlage .doc en .docx

More
6 years 11 months ago #1 by twello
Nog een vraag, wil graag dat mijn leden via het forum ook bestandextenties als .doc en .docx met elkaar kunnen delen. Echter als ik deze extenties in het rijtje extenties zet in backend blijkt het nog niet te werken. Iemand tips?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 11 months ago #2 by twello
Iemand een idee?

More
6 years 11 months ago #3 by 810
backend-kunena-configuration-uploads-files
Voeg: doc,docx toe aan "Allowed File Types"

More
6 years 11 months ago - 6 years 11 months ago #4 by twello
Bedankt voor je reactie.. echter heb ik dit al gedaan voor ik deze post maakte.
Het werkt helaas niet, krijg ook geen foutmelding wanneer ik bv. een docx bestand toevoeg, maar krijg hem gewoon niet te zien in de post :(

achter toegestane bestandtypen heb ik: txt,rtf,pdf,zip,tar.gz,tgz,tar.bz2,dox,docx,doc,txt,ppt,doc.,docx.

echter werkt het niet de standaard wel als .txt .zip maar docx en doc niet

ps: zie dat ik op dit forum ook geen docx en doc bestanden kan toevoegen, krijg hier ook geen melding van, maar is gewoon niet zichtbaar in post.
Last edit: 6 years 11 months ago by twello.

More
6 years 11 months ago #5 by 810
Ik zie dat je een . achter heb staan. die moet je verwijderen.
dus: txt,rtf,pdf,zip,tar.gz,tgz,tar.bz2,dox,docx,doc,txt,ppt,doc,docx

Als dat niet werkt, kijk eens wat je ingesteld hebt als max grote upload bestand

• Not Allowed: to create new topic.
  • Not Allowed: to reply.
  • Not Allowed: to edit your message.
Time to create page: 0.092 seconds