Kunena 5.2 Beta 1 Released (Yesterday)

The Kunena team is thrilled to announce the first public beta release of Kunena 5.2, a native Joomla extension for Joomla 3.9. This is a development release and should be only be used for testing; this version is not recommended for live websites at this stage.

The purpose of this release is to encourage testing by downloading, installing and identifying any problems or shortcomings that people may discover. K 5.2.0 B1 is stable and we are aware that people will discover defects. We encourage you to use the forum to report defects, as soon as they are discovered, so that the development team can work through the problems before the release of K 5.1 as a stable product. Reporting defects does not mean that the problems can or will be fixed. The Kunena team is looking forward to hearing your feedback on how well we have achieved our design goals.

Question knoppen bewerk/modereer/verwijder

More
7 years 7 months ago #1 by hanskei
Hallo
Ik heb enige tijd een forum nu draaien en het begint nu goed te lopen. Ik heb alleen dat ik onder elk berichtje 6 knoppen heb, te weten: snel antwoord, antwoord en quote en dan verder bewerk, modereer en verwijder. Mijn vraag is: hoe kan ik deze laatste 3 uitschakelen?

En verder: wat is het verschil tussen snel antwoord en antwoord?

bij voorbaat dank voor de oplossing
Hans

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 6 months ago #2 by aluher
om de laatste 3 weg te halen, gewoon niet inloggen als admin. deze knoppen verschijnen alleen maar voor de admin :)

bij antwoord komt er een nieuwe pagina, met meer bb-code en tekstmogelijkheden. bij snel-antwoord alleen een venstertje voor tekstinvoer. klik er zelf maar eens op om het verschil te zien.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Not Allowed: to create new topic.
  • Not Allowed: to reply.
  • Not Allowed: to edit your message.
Time to create page: 0.126 seconds