Kunena 6.2.6 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.2.6 [K 6.2.6] which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.4.x/5.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.1 / K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.2

Question Kunena afgeschermd voor ongeregistreerden, maar toch verschijnt er "10 gasten aanwezig"

More
11 years 2 months ago #1 by luxes
Ik heb een Kunena Forum op mijn site staan die ik afgeschermd wil hebben voor gasten, ik heb dus ook ingesteld dat 'alleen geregistreerden' kunnen kijken op het forum. Maar iedere keer als ik op de indexpagina kijk, staat daar dat er een bepaald aantal gasten het forum aan het bezoeken zijn...

Men kan alleen inloggen met een gebruikersnaam en wachtwoord die ik voor ze aanmaak en alles is dubbel beveiligd: Kunena is ingesteld op alleen geregistreerden en Joomla ook.

Hoe zorg ik er voor dat die melding van '10 gasten weggaat'? (is dat misschien een fout in Kunena, of is er toch een geheime weg naar het forum?)


p.s. dat '1 lid' ben ik
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 2 months ago #2 by 810
10 gasten zijn bots (google,bing,ect) die kunnen we helaas niet filteren.

gr 810

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.411 seconds