Kunena 7.0.4 Released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 7.0.4 [K 7.0.4] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 5.4.x/6.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 / K 6.3 / K 6.4 and issues discovered during the last development stages of K 7.0

Question Hoe verwijder ik alle posts van één gebruiker waarvan het profiel verwijderd is ?

More
13 years 11 months ago #125495 by John
810 is het niet mogelijk om een nieuwe gebruiker aan te maken en zijn User ID te wijzigen naar het oude ID van de gewiste gebruiker?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 11 months ago #125496 by clada
@ John, het is helaas geen interne onenigheid waarvoor de berichten dienen verwijderd te worden...
Ik wil ook niet het risico lopen om heel het forum te vernielen door in de databases te gaan rommelen, daarvoor heb ik er sowieso al te weinig kennis voor... dus als het niet simpel op te lossen is zal ik ervoor moeten opteren om de posts te laten voor wat ze zijn, of ze manueel te gaan zoeken en verwijderen.

More
13 years 11 months ago #125498 by 810
heb je een link voor me. naar 1 van zijn berichten. kan je ook een account voor me maken met global moderator instelling, of een admin account

Time to create page: 0.266 seconds