- Thank you received: 0
Kunena 7.0.4 Released
The Kunena team has announce the arrival of Kunena 7.0.4 [K 7.0.4] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 5.4.x/6.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 / K 6.3 / K 6.4 and issues discovered during the last development stages of K 7.0
Question Kunena NL Ultimate V1.5.9
* de avatars van de gebruikers zijn niet meer zichtbaar
* de profielen zijn niet te bewerken
* de boardcode is foetsie
* de nieuwe mod.kunenalatest geeft fout meldingen in de backend
* kan niet integreren met Community builder
kortom veel problemen, ook kan ik de backup die gemaakt heb van de site in Direct Admin op onverklaarbare wijze niet meer terugzetten, dus pfff om moedeloos van te worden.
Hopelijk hebben jullie een oplossing om Kunena 1.6 werkende te krijgen, by the way 810, je staat nog steeds geregistreerd als Super admin na de geweldige hulp in februari dit jaar
groet,
Martin
Dit was een probleem, omdat je community builder niet had geupdate naar de laatste versie 1.2.3
BBcode werkt niet op IE9
Kopieer het taalbestand handmatig naar:
language/en-GB/en-GB.mod_kunenalatest.ini
Dit is omdat de rechten niet goed staan.
Kijk in de kunena config voor de instellingen, ik heb alles op cb gezet.
gr 810
810 wrote: ok, dan kijk ik ff. 1 moment
Ik zie dat je al geruime tijd bezig bent, en dat diverse problems al opgelost zijn!!:woohoo:
Kan kan maar één ding zeggen GEWELDIG !!!! Moet nu helaas "on the road" m.a.w. het werk roept.
Ik zie/hoor morgenvroeg wel wat de results zijn. En de laatste woorden zijn hierover nog niet gesproken/geschreven.......in ZÉÉR POSITIEVE ZIN dan;)
810...... "Great Works" you keeps Kunena Sky High!!
FatBoy.
810 wrote: * de avatars van de gebruikers zijn niet meer zichtbaar
Dit was een probleem, omdat je community builder niet had geupdate naar de laatste versie 1.2.3
BBcode werkt niet op IE9
Kopieer het taalbestand handmatig naar:
language/en-GB/en-GB.mod_kunenalatest.ini
Dit is omdat de rechten niet goed staan.
Kijk in de kunena config voor de instellingen, ik heb alles op cb gezet.
gr 810
810 allereerst "bedankt" voor de opgeloste problemen zover!!
Na de update van gisteravond zijn er toch nog enkele "dingetjes" die niet werken. Mijn vraag is dan ook na een dag testen, veranderen of deze op te lossen zijn of dat.....ik nu een probleem heb daar ik de backup van de site niet meer kan terugzetten.
Grt.
Martin