Kunena 6.3.0 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.3.0 [K 6.3.0] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.4.x/5.0.x/5.1.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.3

Question Kunena NL Ultimate V1.5.9

More
15 years 6 days ago - 15 years 4 days ago #21 by 810
Replied by 810 on topic Re:Kunena NL Ultimate
Versie 1.1.5
Compatibiliteit: Joomla 1.5 Legacy


Zojuist de versie bijgewerkt,
*bbcode 109-12 toegevoegd
*shadowbox hack toegevoegd
*stem hack toegevoegd
*bedankt hack toegevoegd
*optimizer toegevoegd

Download: www.newf1.nl/com_kunena_v1.1.5.zip

Sef Edition: Voor mensen die met sef werken (artio joomsef & sh404SEF)
Download: www.newf1.nl/com_kunena_v1.1.5_sef.zip

Let Op als het stemmen niet word opgeslagen!!
download dit, newf1.nl/fix.sql.zip en importeren in je phpmyadmin
Last edit: 15 years 4 days ago by 810.
The topic has been locked.
More
15 years 5 days ago #22 by aluher
Replied by aluher on topic Re:Kunena NL Ultimate
ziet er erg mooi uit, en werkt perfect!
alleen n vraagje... al die hacks? heb er naar gezocht, maar kan er weinig over vinden. wat doen ze? hoe werkt t? en waar zijn ze voor? kun je misschien een tipje van de sluier oplichten?
The topic has been locked.
More
15 years 5 days ago #23 by kees
Replied by kees on topic Re:Kunena NL Ultimate
Bedankt "810" voor al het werk/tijd die je hier in stopt.
Versie 1.1.4 werkt perfect op mijn site en ben er helemaal weg van echter krijg ik het niet voor elkaar om die laatste te installeren 1.1.5, ik krijg dan de volgende fout melding:

JInstaller::install: Bestand '/home/vhosts/klootjes.com/httpdocs/tmp/install_49ec2f49e42f0/com_kunena_v1.1.5/template/default/plugin/shadowbox/License' bestaat niet.

heb je hier een work around voor?

Is het mogelijk om de Enhanced Kunena RSS modificatie toetevoegen aan jou installatie. Hij is hier te vinden: www.kunena.com/forum?func=view&catid=6&id=2393


mvg,

Kees
The topic has been locked.
More
15 years 5 days ago #24 by kees
Replied by kees on topic Re:Kunena NL Ultimate
Heb zojuist de LICENSE file van naam veranderd, blijkbaar valt de installer erover omdat het case sensative moet zijn. License ipv LICENSE. nu werkt het wel, bedankt !
The topic has been locked.
More
15 years 5 days ago #25 by 810
Replied by 810 on topic Re:Kunena NL Ultimate
kees schreef:

Heb zojuist de LICENSE file van naam veranderd, blijkbaar valt de installer erover omdat het case sensative moet zijn. License ipv LICENSE. nu werkt het wel, bedankt !


ok ik heb het aangepast, bedank voor je melding.

aluher schreef:

ziet er erg mooi uit, en werkt perfect!
alleen n vraagje... al die hacks? heb er naar gezocht, maar kan er weinig over vinden. wat doen ze? hoe werkt t? en waar zijn ze voor? kun je misschien een tipje van de sluier oplichten?


Verberg foto's voor gasten: = Is een hack die ervoor zorgt dat er gasten geen foto's op de forum kunnen zien.

Verberg bijlage voor gasten: = Is een hack die ervoor zorgt dat er gasten geen bijlage's op de forum kunnen zien.

hack_birthday: = Komt er in de statistieken te zien wie er vandaag jarig zijn.

suspend_hack: = Kan je als administrator gebruikers gemakkelijk schorsen voor een X aantal dagen.

bbcode 109-12: = Is de nieuwe versie van barcode, zodat je gemakkelijk codes kan gaan gebruiken op je forum.

shadowbox hack: = een voorbeeld van je bericht.

stem hack: = Gebruikers kunnen gaan stemmen op de onderwerpen.

bedankt hack: = Gebruikers kunnen andere gebruikers bedanken voor de hulp die zei hebben geleverd.

optimizer: = Is een tool om lege onderwerpen en berichten te verwijderen zodat je forum schoon en snel blijft.

Alle Hacks kan je uitschakelen in de configuratie.
The topic has been locked.
More
15 years 4 days ago #26 by aluher
Replied by aluher on topic Re:Kunena NL Ultimate
duidelijk, thanks
The topic has been locked.
More
15 years 4 days ago #27 by John
Replied by John on topic Re:Kunena NL Ultimate
Komen al deze hacks straks ook standaard in de volgende versie of moet je deze elke keer gaan inbouwen?
The topic has been locked.
More
15 years 4 days ago #28 by Hurr1c4n3
Replied by Hurr1c4n3 on topic Re:Kunena NL Ultimate
Is het niet makkelijker om de versienaam aan te passen aan de versie van Kunena. Dus als er versie 1.0.9 van kunena in de Ultimate zit deze versie 1.0.9.1 noemen en als je wat aanpast 1.0.9.2 enz. Op die manier zie je in 1 oogopslag welke versie van Kunena je hebt gebruikt.
The topic has been locked.
More
15 years 3 days ago #29 by 810
Replied by 810 on topic Re:Kunena NL Ultimate
Hurr1c4n3 wrote:

Is het niet makkelijker om de versienaam aan te passen aan de versie van Kunena. Dus als er versie 1.0.9 van kunena in de Ultimate zit deze versie 1.0.9.1 noemen en als je wat aanpast 1.0.9.2 enz. Op die manier zie je in 1 oogopslag welke versie van Kunena je hebt gebruikt.


Vanaf de versie 1.5 ga ik zo verder, maar bedankt voor de tip
The topic has been locked.
More
15 years 3 days ago #30 by 810
Replied by 810 on topic Re:Kunena NL Ultimate
John wrote:

Komen al deze hacks straks ook standaard in de volgende versie of moet je deze elke keer gaan inbouwen?

Iedergeval komt het niet standaard in de 1.0.x, maar ik verwacht wel straks dat de functies in 1.5.x zitten, maar ik ben er niet zeker van.

Ik Zal gewoon bij elke nieuwe versie de hacks toevoegen, totdat er alle hacks standaard in het forum zit.
The topic has been locked.
Time to create page: 0.615 seconds