- Thank you received: 0
Kunena 7.0.4 Released
The Kunena team has announce the arrival of Kunena 7.0.4 [K 7.0.4] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 5.4.x/6.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 / K 6.3 / K 6.4 and issues discovered during the last development stages of K 7.0
Question Kunena NL Ultimate V1.5.9
* JFolder::files: Het pad bevat geen verwijzing naar een geldige map of de map werd verwijderd.
* JFolder::folder: Het pad bevat geen verwijzing naar een geldige map of de map werd verwijderd.
* JFolder::files: Het pad bevat geen verwijzing naar een geldige map of de map werd verwijderd.
* FOUT: kon geen Joomla! XML setupbestand vinden in het pakket.
Warning: array_merge() [function.array-merge]: Argument #1 is not an array in /home/******/domains/*****.org/public_html/libraries/joomla/installer/helper.php on line 142
Warning: array_merge() [function.array-merge]: Argument #2 is not an array in /home/******/domains/******.org/public_html/libraries/joomla/installer/helper.php on line 142
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/******/domains/******.org/public_html/libraries/joomla/installer/helper.php on line 187
Ik krijg deze error als ik deze component probeer te installeren. Ik heb geprobeerd om het uit te pakken van tevoren, direct vanaf de link te installeren en natuurlijk gewoon te installeren. De engelse versie kan ik wel gewoon installeren.
Compatibiliteit: Joomla 1.5 Legacy
Zojuist de versie bijgewerkt,
*bbcode 109-12 toegevoegd
*shadowbox hack toegevoegd
*stem hack toegevoegd
*bedankt hack toegevoegd
*optimizer toegevoegd
Download: www.newf1.nl/com_kunena_v1.1.5.zip
Sef Edition: Voor mensen die met sef werken (artio joomsef & sh404SEF)
Download: www.newf1.nl/com_kunena_v1.1.5_sef.zip
Let Op als het stemmen niet word opgeslagen!!
download dit, newf1.nl/fix.sql.zip en importeren in je phpmyadmin
Versie 1.1.4 werkt perfect op mijn site en ben er helemaal weg van echter krijg ik het niet voor elkaar om die laatste te installeren 1.1.5, ik krijg dan de volgende fout melding:
JInstaller::install: Bestand '/home/vhosts/klootjes.com/httpdocs/tmp/install_49ec2f49e42f0/com_kunena_v1.1.5/template/default/plugin/shadowbox/License' bestaat niet.
heb je hier een work around voor?
Is het mogelijk om de Enhanced Kunena RSS modificatie toetevoegen aan jou installatie. Hij is hier te vinden: www.kunena.com/forum?func=view&catid=6&id=2393
mvg,
Kees