Kunena 6.3.0 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.3.0 [K 6.3.0] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.4.x/5.0.x/5.1.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.3

Question Kunena NL Ultimate V1.5.9

More
14 years 6 months ago #181 by Soulmaster
jeaah tnx :D
The topic has been locked.
More
14 years 6 months ago #182 by X-tase
Replied by X-tase on topic Re:Kunena NL Ultimate V1.5.6
Heb weer problemen, maar ligt nu aan de discussbot. Heb net al geupgrade naar versie 1.9.

Als ik vanuit het forum door wil klikken naar een onderwerp waarover in Kunena een discussie is gestart, door middel van de bot, krijg ik deze error:

Fatal error: Class 'JoniJnm_API' not found in /storage/mijndomein/users/108526/public/sites/www.west-point.nl/V3/components/com_kunena/lib/kunena.parser.php on line 62.

Bericht komt ook binnen als ik probeer het nieuwsbericht zo te openen. Alle onderwerpen waarover een discussie is zijn niet meer leesbaar. Heb de bot dus maar weer uitgezet.
The topic has been locked.
More
14 years 6 months ago #183 by X-tase
Replied by X-tase on topic Re:Kunena NL Ultimate V1.5.6
Overigens: verhuis binnenkort van mijndomein naar een andere provider. Heb het idee dat de provider vannacht voor het eerst in tijden snel is. Als ik bij ze klaag krijg je geen fatsoenlijk antwoord.
The topic has been locked.
More
14 years 6 months ago - 14 years 6 months ago #184 by paspoes
Welke hosting bedrijf zit je nu dan? en hoeveel betaal je nu per maand en hoeveel ga je straks betalen per maand?
Last edit: 14 years 6 months ago by paspoes.
The topic has been locked.
More
14 years 6 months ago - 14 years 6 months ago #185 by X-tase
Replied by X-tase on topic Re:Kunena NL Ultimate V1.5.6
paspoes wrote:

Welke hosting bedrijf zit je nu dan? en hoeveel betaal je nu per maand en hoeveel ga je straks betalen per maand?


Nu zit ik bij mijndomein, dat is volgens mij 20 per jaar.

Ik ga naar Nouzelle. De reden dat ik juist naar hun ga is omdat ik ze persoonlijk ken en ze me achter de schermen met het een en ander helpen.

Heb met mijndomein niet zo heel fijne ervaringen.

Het is overigens, als de site in de toekomst groeit, de bedoeling om de boel op een eigen server te zetten. De site is nu gekoppeld aan een krantenrubriek met 190.000 oplages, maar wordt niet enorm veel bezocht (+/- 1300 unieke bezoekers vorige maand).

Ik run de site ook grotendeels alleen, maar de komende weken komen er een aantal mensen bij.
Last edit: 14 years 6 months ago by X-tase. Reason: Foute prijs
The topic has been locked.
More
14 years 6 months ago #186 by DTP2
Replied by DTP2 on topic Re:Kunena NL Ultimate V1.5.6
Is een beetje een prijs/kwaliteit verhaal. Bij Mijndomein wordt bijvoorbeeld het hele proces na je aanvraag automatisch doorlopen tot en met de aanvragen bij het SIDN aan toe. Op de helpdesk zitten wat vaste mensen en bij grote drukte kunnen ze op wat freelancers rekenen. Als je naar een bedrijf gaat waar ze je persoonlijk kennen en persoonlijke hulp bieden, kan daar natuurlijk bijna niemand tegenop.

Ik zelf zit bijvoorbeeld bij Webreus met een flink aantal sites en ben daar tevreden over. Zeker als je ziet wat je daar werkelijk voor moet betalen en toch best hele goede service geven (vind ik persoonlijk).
The topic has been locked.
More
14 years 6 months ago #187 by 810
Replied by 810 on topic Re:Kunena NL Ultimate V1.5.6
Kunnen we deze onderwerp sluiten en of open een nieuwe topic,
Bedankt
810
The topic has been locked.
More
14 years 6 months ago #188 by X-tase
Replied by X-tase on topic Re:Kunena NL Ultimate V1.5.6
Helemaal correct.

Als het goed is sta ik binnen 24 uur op de andere host. Dat wil dus zeggen dat ik in ieder geval een frisse start maak.

Nu maar hopen dat het probleem met de discussbot wordt opgelost. De maker van de bot stuurt me door naar Jomji of naar dit onderwerp.
The topic has been locked.
More
14 years 5 months ago #189 by JoniJnm
Its a great edition, good job 810!
The topic has been locked.
More
14 years 4 months ago #190 by Soulmaster
al iets bekent over de ultimate 1.5.7?
The topic has been locked.
Time to create page: 0.641 seconds