Kunena 6.2.6 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.2.6 [K 6.2.6] which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.4.x/5.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.1 / K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.2

Question De kleur van de Kunena menubalk veranderen

More
12 years 4 months ago #1 by hgavoort
Deze menubalk verschijnt in de standaard kleuren. Ik wil deze aanpassen aan mijn site kleuren.
Dus ipv standaard grijs en bij hover over blauw, in lichtgroen en respectievelijk geel.
Ik werk met het Kunena exemple template. Sommige door mij gemaakte aanpassingen neemt Kunena wel. Maar waar betreft de menu items knoppen niet.
Vanuit een ander forum gelezen dat dit ook te beïnvloeden is vanuit het template dat ik in Joomla gebruik voor mijn site.
Wie heeft voor mij de oplossing

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
More
12 years 4 months ago - 12 years 4 months ago #3 by hgavoort
Ik heb de betreffende css in mijn template geplaatst. Op het einde van het template.css Onder:
*/customstyles*/
Echter in 1e instantie (na aanpaasing van de xxx en yy in de hex. kleurnr. van mijn site) veranderde er niets
Na weghalen van */ vooraf aan het tussen gevoegde en */ na het tussengevoegde veranderde vanalles. Waarmee het Kunena Forum al beter ging passen bij de rest van mijn site. Echter de menubalk blijft onverandert de vertrouwde Kunena kleuren behouden. En hoewel die mooi zijn wil ik ze toch echt afstemmen op die van mijn site.
Waar kan ik nog meer gaan zoeken.
Overgings, beste 810, al heel erg bedankt voor je snelle reactie.
Last edit: 12 years 4 months ago by hgavoort.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 4 months ago #4 by 810
"\components\com_kunena\template\default\css\kunena.default.css" regel 221
"\components\com_kunena\template\default\initialize.php" regel 137 verwijder #737373


gr 810
The following user(s) said Thank You: hgavoort

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 4 months ago - 12 years 4 months ago #5 by hgavoort
Helemaal geweldig 810. Ik kan mijn site gaan hosten. Hélaas voor jou niet om te bewondren ik laat het forum voorbehouden voor leden van onze fietsclub. Maar nogmaals hardstikke bedankt
Last edit: 12 years 4 months ago by hgavoort.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 1.357 seconds