Kunena 6.3.0 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.3.0 [K 6.3.0] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.4.x/5.0.x/5.1.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.3

Question hoe nieuwe leden op mijn eigen forum minder makkelijk toelaten

More
12 years 5 months ago #1 by Dalida
Hallo, ik heb een eigen Kunena forum sinds kort en veel toepassingen zijn nog wat lastig. Nu kan men na registratie lid worden en gelijk meeschrijven of meelezen. Ik wil dit wat beschermder dus bijvoorbeeld dat een nieuw lid zich kan aanmelden maar dat zijn lidmaatschap eerst geactiveerd mag worden door een moderator maar ook eigenlijk wil ik meer weten van een forumlid. Hoe dit te doen? Ik heb best een aantal leden gehad die zich gingen misdragen en dan kun je ze eruit gooien maar dan hebben ze toch een tijdje meegelezen of geschreven en mijn forumleden willen niet dat hun prive leven op straat komt te liggen. Ik heb last van een groep andere forummers die bij mij steeds komen spioneren en rellen. Ik ga niet inhoudelijk zeggen waar het om gaat maar erg lastig dus in het kort:
Hoe een nieuw lid minder makkelijk toe te laten??? Wie helpt mij
Bij voorbaat dank.

Groet Dalida

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 5 months ago #2 by netnog
Beste Dalida,

Ik heb voor een website (nog in aanbouw) jomsocial gekoppeld.
Hierin kun je de prachtigste aanmeldformulieren maken en tevens de administrator eerst laten goedkeuren alvorens de registratie wordt afgerond en de gebruiker kan inloggen.
Website: www.jomsocial.com/
Niet gratis helaas, maar de investering waard!

Succes en met groet,

Henk

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 5 months ago #3 by Dalida
ik kijk net even op die link Henk maar ik ben echt een oen want ik kan dat formulier niet vinden door de wirwar daar van mogelijkheden....ik vrees dat het met mij een ramp wordt.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.485 seconds