Kunena 6.3.0 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.3.0 [K 6.3.0] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.4.x/5.0.x/5.1.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.3

Question Na verwijderen topic ineens 0 onderwerpen en reacties op het forum

More
12 years 8 months ago - 12 years 8 months ago #1 by Foggo
Ik heb dit probleem al een tijdje, en net een update naar versie 1.6.5 gedaan maar het is er nog steeds.
Als ik een bericht permanent verwijder en ik kom weer op de index pagina, dan zie ik bij onderwerpen en reacties bij ongeveer de helft van alle topics op het forum een 0 staan, terwijl er wel degelijk berichten in staan.

Enig idee hoe dit kan, en waarom dit voorkomt, en uiteraard het belangrijkste: hoe los ik dit op?

Daarnaast als ik een topic wil verwijderen welk best groot is, gebeurt er niets, Klik ik naar het begin scherm staat het er nog, maar als ik later terug kom is het bericht wel verwijderd.

Op de één of andere manier loopt er iets niet lekker als je berichten wilt verwijderen.
Iemand anders dit ook al eens meegemaakt?
Last edit: 12 years 8 months ago by Foggo.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 8 months ago #2 by 810
Ik heb het probleem wel eens eerder op het forum gevonden. het was volgens mij een corrupte bericht ergens. Er is niet zo 123 een manier om het te fixen.

810

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 8 months ago #3 by Foggo
Hmmm jammer.
Maar dan zou ik dus moeten zoeken in de database naar een verkeerd geplaatste of afgelsoten bericht oid?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.424 seconds