Kunena 6.2.6 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.2.6 [K 6.2.6] which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.4.x/5.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.1 / K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.2

Question Profiel Update en missen van boardcode

More
12 years 9 months ago #1 by Linksquest
Ik heb na een lange tijd eens besloten een forum op mijn site te openen, kreeg Kunena als advies, maar zit met het volgende probleem

Ik zie alleen de smileys maar de andere dingen zoals hyperlink ofzo invoeren niet. en op een of andere manier kan ik of andere members de profiel niet aanpassen.

ook staan bij mij de Topic icons niet bij elkaar, krijg eerst alle plaatjes en daarna pas de bolletjes voor ze aan te vinken.


Ik gebruik joomla 1.5.23 en Kunena 1.6.4

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 9 months ago - 12 years 9 months ago #2 by 810
er zijn zo te zien 2 problemen

1) schakel System - Mootools Upgrade in (aan)
2) welke joomla template gebruik je, zo te zien een rockettheme template: schakel dan Build Titles Spans uit in de template parameters

gr 810
Last edit: 12 years 9 months ago by 810.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 9 months ago - 12 years 9 months ago #3 by Linksquest
bedankt voor je hulp, maar volgens mij ben ik echt een groentje, vriend van me heeft me deze site vorig jaar gemaakt, ik zelf hou me meer met de reviews en top 10 filmpjes bezig. maar hoe doe ik dit precies die 2 dingen

heb Icetheme van K2 als template


UPDATE

IT Gamerzone - November 2010 IceTheme Template om precies te zijn.
Last edit: 12 years 9 months ago by Linksquest.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
More
12 years 9 months ago #5 by Linksquest
ben bang dat ik toch kom te wachten dat ie over 2 maanden terug is van USA, voor mij is dit chinees, weet ook niet wat ie wel en niet ingesteld heeft
The following user(s) said Thank You: marcu087

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 9 months ago #6 by 810
stuur anders een pm naar me, met een administrator en een url , dan kijk ik er ff naar

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 9 months ago #7 by Linksquest
lukt het een beetje, zie opeens gekke dingen op mijn home pagina

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.372 seconds