Kunena 5.2.4 and Blue eagle 1.6.4 released (04 Apr 2021)

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 5.2.4 [K 5.2.4] which is now available for download as a native Joomla extension for J! 3.9.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 5.2 and issues discovered during the development stages of K 5.2.4

REQUIREMENTS
Blue Eagle 1.6.x requires Kunena 5.2.x to work with, this template isn't designed to works with Bootstrap 4.

Question pdf im Beitrag anzeigen lassen ?

More
4 years 4 days ago #1 by atom13
Hallo, endlich läuft Dank rich alles,
ich habe trotzdem gleich noch eine Frage, kann ich ein pdf im Beitrag anzeigen lassen so wie ein Bild ?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
4 years 4 days ago #2 by rich
Leider nein. Eine pdf ist keine Bilddatei, du kannst diese nur als Anhang hochladen.
The following user(s) said Thank You: atom13

More
4 years 3 days ago #3 by atom13
und wenn ich ei nneues thema erstelle udn eien tabelle einfüge erscheint diese als html befehle, gibt es da für laien eine bessere lösung ?

More
4 years 3 days ago - 4 years 3 days ago #4 by rich
Kunena verwendet einen BBCode Editor. Es funktioniert leider nicht, wenn eine Tabelle mit html erstellt wurde. Ebensowenig funktioniert die Textformatierung (Farben, Schriftgrößen usw..), wenn du mit Open Office (oder ähnlichem Programm) einen Bericht erstellst und in den Beitrag einfügst.
Last edit: 4 years 3 days ago by rich.

• Not Allowed: to create new topic.
  • Not Allowed: to reply.
  • Not Allowed: to edit your message.
Time to create page: 0.042 seconds