- Thank you received: 6
Kunena 7.0.5 & Kunena 6.4.11 – Security Updates Released
The Kunena team has announce the arrival of Kunena 7.0.5 [K 7.0.5] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 5.4.x/6.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 / K 6.3 / K 6.4 and issues discovered during the last development stages of K 7.0.
The Kunena team is also pleased to announce the eleventh version of Kunena 6.4, a native Joomla extension for Joomla! 5.0, 5.1, 5.2, 5.3, 5.4 and 6.0.
Solved Changer l'url principale du forum
Je souhaite procéder à des changements sur mon site mais j'ai besoin de votre aide.
J'ai mon forum qui se trouve ici .
J'aimerai qu'il soit accessible directement depuis la home page de mon site www.planete-nextgen.com . Je voudrais donc que le /forum/ ne soit plus ajouté dans mes urls.
Comment faire pour faire sauter forum dans mes urls svp ? (et ainsi avoir une vraie page d'accueil)
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Le menu d'accueil est configuré comment chez toi dans le gestionnaire de menus de Joomla! ?
I don't provide support by PM, because this can be useful for someone else.
J'ai tenté de modifier par kunena-> page d'accueil mais j'ai le /forum qui se rajoute automatiquement .
Par contre dans le menu kunena j'ai la page d'accueil qui se nomme forum. par contre je ne peux pas faire auter l'alias si ?
I don't provide support by PM, because this can be useful for someone else.