Kunena 6.3.0 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.3.0 [K 6.3.0] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.4.x/5.0.x/5.1.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.3

This category is for the module developed, endorsed, maintained and supported by the Kunena project team. The topics in this category only relate to the module developed for K 1.6 and later versions.

Question Errors in fr-FR.mod_kunenalogin.ini

More
12 years 7 months ago #1 by Tolrem
I've detected some errors in fr-FR.mod_kunenalogin.ini, some quotes that were not supposed to be here. This leads to problems where MOD_KUNENALOGIN_XXXXX is displayed where the translation should.

Here is the corrected file
Code:
; $Id$ ; Kunena team ; (c) 2010 Kunena Team, All rights reserved. ; License http://www.gnu.org/licenses/gpl-2.0.html GNU/GPL, see LICENSE.php ; Note : All ini files need to be saved as UTF-8 - No BOM ; Front-end MOD_KUNENALOGIN_HINAME="Bienvenue, %s" MOD_KUNENALOGIN_PASSWORD="Mot de passe" MOD_KUNENALOGIN_USERNAME="Nom d'utilisateur" MOD_KUNENALOGIN_REMEMBER_ME="Se souvenir de moi" MOD_KUNENALOGIN_BUTTON_LOGIN="Connexion" MOD_KUNENALOGIN_BUTTON_LOGOUT="Déconnexion" MOD_KUNENALOGIN_FORGOT_PASSWORD="Mot de passe oublié?" MOD_KUNENALOGIN_FORGOT_USERNAME="Identifiant oublié?" MOD_KUNENALOGIN_CREATE_ACCOUNT="Créer un compte" MOD_KUNENALOGIN_KUNENA_NOT_INSTALLED="ERREUR: mod_kunenalogin: Kunena %s (ou plus récent) n'est pas installé sur votre système!" MOD_KUNENALOGIN_KUNENA_OFFLINE="Le forum est actuellement hors-ligne" MOD_KUNENALOGIN_NEW_MESSAGE="Nouveau message" ; Back-end MOD_KUNENALOGIN_DESCRIPTION="<h3> Kunena login 1.7.0 </h3><p> Kunena connexion affiche un identifiant et un formulaire de login et mot de passe dans un module. </p><p> Exigences: <a href='http://www.kunena.org' target='_blank'>Forum Kunena 1.7</a> </p><p> Module officiel Kunena par l'équipe de :<a href='http://www.kunena.org/team' target='_blank'>Kunena </a> </p>" MOD_KUNENALOGIN_STYLE="Style" MOD_KUNENALOGIN_STYLE_DESC="Le Style Connexion Kunena" MOD_KUNENALOGIN_POST_TEXT="Post-texte" MOD_KUNENALOGIN_POST_TEXT_DESC="Ceci est le texte ou HTML qui est affiché ci-dessous le formulaire de connexion." MOD_KUNENALOGIN_PRE_TEXT="Pré-texte" MOD_KUNENALOGIN_PRE_TEXT_DESC="Ceci est le texte ou HTML qui est affiché au-dessus du formulaire de connexion." MOD_KUNENALOGIN_LOGIN_REDIRECTION_URL="Page de redirection de connexion" MOD_KUNENALOGIN_LOGIN_REDIRECTION_URL_DESC="Sélectionner la page vers laquelle l'utilisateur sera redirigé après la connexion . Sélectionner les pages parmi celles-ci listées dans le menu déroulant. Si aucune sélection n'est faite, la page d'accueil sera chargée par défaut." MOD_KUNENALOGIN_LOGOUT_REDIRECTION_URL="Déconnexion page de redirection" MOD_KUNENALOGIN_LOGOUT_REDIRECTION_URL_DESC="Sélectionnez la page vers laquelle l'utilisateur sera redirigé suite à la déconnexion. Sélectionnez toutes les pages listées dans le menu déroulant. Si aucune sélection n'est faite, la première page sera chargée par défaut." MOD_KUNENALOGIN_GREETING="Salutation" MOD_KUNENALOGIN_GREETING_DESC="Afficher / Masquer le texte de salutation" MOD_KUNENALOGIN_SHOW="Afficher" MOD_KUNENALOGIN_HIDE="Masquer" MOD_KUNENALOGIN_YES="Oui" MOD_KUNENALOGIN_NO="Non" MOD_KUNENALOGIN_NEVER="Jamais" MOD_KUNENALOGIN_NAME="Nom" MOD_KUNENALOGIN_LASTVISIT="Dernière visite" MOD_KUNENALOGIN_LASTVISIT_DESC="Date de la dernière visite " MOD_KUNENALOGIN_SHOW_AVATAR="Avatar" MOD_KUNENALOGIN_SHOW_AVATAR_DESC="Afficher ou masquer l'image de l'avatar dans le module de connexion Kunena " MOD_KUNENALOGIN_AVATAR_WIDTH="Largeur de l'avatar" MOD_KUNENALOGIN_AVATAR_WIDTH_DESC="Largeur Avatar" MOD_KUNENALOGIN_AVATAR_HEIGHT="Hauteur Avatar" MOD_KUNENALOGIN_AVATAR_HEIGHT_DESC="Hauteur Avatar" MOD_KUNENALOGIN_MYPROFILE="Mon profil" MOD_KUNENALOGIN_MYPROFILE_DESC="Afficher un lien vers la page de mon profil" MOD_KUNENALOGIN_MYPOSTS="Mes Messages" MOD_KUNENALOGIN_MYPOSTS_DESC="Afficher un lien vers mes messages" MOD_KUNENALOGIN_RECENT="Discussions récentes" MOD_KUNENALOGIN_RECENT_DESC="Afficher un lien vers les Discussions récentes" MOD_KUNENALOGIN_MYMESSAGES="Mes messages" MOD_KUNENALOGIN_MYMESSAGES_DESC="Afficher un lien vers ma boîte de réception de Message Privé" MOD_KUNENALOGIN_ANNOUNCEMENT="Annonce" MOD_KUNENALOGIN_CACHING="La mise en cache" MOD_KUNENALOGIN_CACHING_DESC="Sélectionnez si vous voulez mettre en cache le contenu de ce module" MOD_KUNENALOGIN_CLASS_SUFFIX="Suffixe de classe du module" MOD_KUNENALOGIN_CLASS_SUFFIX_DESC="Suffixe de classe du module" MOD_KUNENALOGIN_ENCRYPT_LOGIN_FORM="Cryptage du formulaire de connexion" MOD_KUNENALOGIN_ENCRYPT_DESC="Soumet des données de connexion chiffrées (nécessite SSL). N'activez pas cette option si Joomla n'est accessible en utilisant un préfixe de protocole https:// ." MOD_KUNENALOGIN_VERTICAL="Verticale" MOD_KUNENALOGIN_HORIZONTAL="Horizontal"
The following user(s) said Thank You: xillibit

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 7 months ago #2 by xillibit
I will fix that soon

I don't provide support by PM, because this can be useful for someone else.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.828 seconds