- Thank you received: 1425
Kunena 7.0.4 Released
The Kunena team has announce the arrival of Kunena 7.0.4 [K 7.0.4] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 5.4.x/6.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 / K 6.3 / K 6.4 and issues discovered during the last development stages of K 7.0
Question dutch translation
Dank je. Je kan hem opnieuw downloaden op de vorig locatieHallo 810,
Mijn dank voor de vertaling van 1.0.9 !
Het werkt hier als een speer.....
Ik heb 1 klein typo'tje ontdekt.... in de knop "nieuwe onderwerp" .... new_thread.png (of gif) .... Nieuwe moet Nieuw zijn....
Ik hoop dat je dat nog ff kan aanpassen en hier in dit draadje kan plempen... dan zou ik je zeer erkentelijk zijn
Veel lof voor de moeite die je wilt nemen !!!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Vraag me alleen af welke hacks je allemaal erin hebt zitten:
In ieder geval verbergen van bijlage voor gasten. Zit er ook een de fix in waarbij de avatar van Jomsocial overgenomen wordt op het forum? Mss dat je een lijstje van de fixes erbij kan zetten! Thnx voor deze prachtige ultimate versie!
Wauw heel mooi 810!
Vraag me alleen af welke hacks je allemaal erin hebt zitten:
In ieder geval verbergen van bijlage voor gasten. Zit er ook een de fix in waarbij de avatar van Jomsocial overgenomen wordt op het forum? Mss dat je een lijstje van de fixes erbij kan zetten! Thnx voor deze prachtige ultimate versie!
Zojuist de versie bijgewerkt,
*hack verjaardag
*Icons verbeterd
Download: www.newf1.nl/com_kunena_v1.0.9_b1231_2009-04-10.zip
Ultimate =
*1.0.9
*Nederlandse vertaling
*Europese tijdindeling
*Nederlandse Icons
*Verberg foto's voor gasten
*Verberg bijlages voor gasten
*hack_birthday (net toegevoegd)
*Als er meer hacks zijn die mensen willen pm me en dan voeg ik het toe
Later Komt de 1.5.0 NL Ultimate uit. Er zitten nog te veel fouten in.
Gr jelle.
Let op Er zit een fout in 1.0.9. Je moet Toon Aankondigingen aanzetten, anders krijg je een fout melding in je frontend.
Met Vriendelijke Groette
Jelle
Ik weet niet of het een bug is in de NL versie maar al je nu een woord selecteert en op de button url drukt dan wordt het dan wordt niet automatisch meer url en /url geslecteerd. Nu moet ik dit handmatig doen.
Welke versie heb je geinstaleerd.