Kunena 6.2.5 & module Kunena Latest 6.0.7 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.2.5 [K 6.2.5] which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.3.x/4.4.x/5.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.1 / K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.2

Question Very minor translation error in Dutch language files

  • Pinkeltje
  • Pinkeltje's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Premium Member
  • Trying to find an answer before asking
More
11 years 7 months ago #1 by Pinkeltje
Fixed it with an override, but you migth want to change it in the core translation file:

COM_KUNENA_VIEW_COMMON_FOOTER_TIME
Tiijd voor maken pagina: %01.3f seconden

Tiijd should be Tijd

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 7 months ago #2 by John
Dank je, ik zal proberen deze string te vinden......


Inmiddels heeft Kunena zo'n berg taal bestanden dat ik me iedere keer weer een ongeluk zoek naar net die ene file..... :dry: Iemand een idee hoe ik dat slimmer kan aanpakken?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 7 months ago - 11 years 7 months ago #3 by John
Hahaha....810 is ook al op zoek volgens mij....alle files die hij net heeft bekeken zitten nu op slot.

Maar ik heb het gevonden en aangepast. Zat in Kunena templates site, bij de volgende update zal het zijn aangepast.
Last edit: 11 years 7 months ago by John.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 7 months ago #4 by 810
Mhh zal wel me dubbelganger wezen. Ik heb al 2 maanden niet aan de vertaling gezeten. maar dank je. wat ik zelf doe tegenwoordig. Ik open een taalbestand met dreamweaver en zoek naar de string. Met de optie zoek ook in map...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 7 months ago #5 by John
Hee dat is gek. Zojuist stond er bij de taalbestanden dat hij geblokkeerd was door een andere gebruiker en jouw naam als laatste die hem bewerkt had. Nu kan ik hem zelf weer deblokkeren en staat mijn naam erbij???

Op transifex staat bovenin overigens ook gewoon een zoek knop, dan kun je ook daar rechtstreeks in de file zoeken. Het zijn alleen heel veel bestanden en het is niet altijd duidelijk in welk bestand wat staat?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 1.010 seconds