Kunena 5.2 Beta 1 Released (Yesterday)

The Kunena team is thrilled to announce the first public beta release of Kunena 5.2, a native Joomla extension for Joomla 3.9. This is a development release and should be only be used for testing; this version is not recommended for live websites at this stage.

The purpose of this release is to encourage testing by downloading, installing and identifying any problems or shortcomings that people may discover. K 5.2.0 B1 is stable and we are aware that people will discover defects. We encourage you to use the forum to report defects, as soon as they are discovered, so that the development team can work through the problems before the release of K 5.1 as a stable product. Reporting defects does not mean that the problems can or will be fixed. The Kunena team is looking forward to hearing your feedback on how well we have achieved our design goals.

× Les sujets sont déplacés dans ce domaine ne sont fermés parce qu'ils se rapportent à des versions non prises en charge de Kunena.

Question Copier Coller des textes pré formatés HTML dans les messages

More
7 years 11 months ago #1 by WeeD
Bonjour,

J'aurais voulu savoir si certains avaient déjà réussi à faire en sorte qu'on puisse copier/coller des textes préformaté et que le message affiché garde ce préformatage.

J'ai lu sur le forum (je ne sais plus si c'était sur le FR ou l'anglais) que ca posait de gros problème de sécurité pour éviter tout ingest de code non voulu dans le php.
Cependant pour des forums sécurisé avec une gestion fine des utilisateurs, je pense que ca pourrait servir.
Le but étant de pouvoir faire comme pour les articles créé dans Joomla.
Aujourd'hui je suis obligé de faire des liens du forum vers un article, ce qui au final est très moche.

Avant de devoir me taper du php à modifier à partir du modèle des articles Joomla , je souhaiterais savoir si quelqu'un l'a déjà fait ;)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 11 months ago #2 by xillibit
Bonsoir,

Kunena ne prends pas en charge l'HTML dans les messages, il y a un projet pour créer un éditeur permettant de gérer l'HTML : www.kunena.org/forum/community-surveys/1...le-editor-for-kunena

I don't provide support by PM, because this can be useful for someone else.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Not Allowed: to create new topic.
  • Not Allowed: to reply.
  • Not Allowed: to edit your message.
Time to create page: 0.086 seconds