Kunena 6.2.6 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.2.6 [K 6.2.6] which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.4.x/5.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.1 / K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.2

Question icons en smileys.. komen en gaan....

More
14 years 8 months ago #1 by irma
Hallo, na de succesvolle installatie, nogmaals dank voor de hulp!!,
heb ik iets vreemds.
Als ik een nieuw bericht wil schrijven oid, dan zie ik "sommige plaatjes" (smileys en icons) niet, dus daar zie ik een leeg vakje met een kruisje, als ik de pagina ververs, dan zie ik dat op een andere plek de plaatjes verdwijnen, en op andere plekken weer wel te voorschijn komen. Dus de plaatjes zijn er wel, maar komen en gaan ;-))
Heel vreemd.... dacht eerst dat het aan IE 8 lag, maar ik heb het op dit forum niet.
Iemand een idee??
Alvast bedankt!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 8 months ago #2 by 810
Hallo,
Heb je een website url voor me zodat ik het kan zien.
gr
810

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 8 months ago #3 by irma
Heb net weer even gekeken, ook op de back end van de website (admin gedeelte) en ik zie dat het daar ook gebeurd, dus niet alleen bij het forum (back end en front end).
Heel vreemd. De icons van bijv. artikel of menu items of component items enz. verdwijnen en komen ook. Het was opvallender bij het forum, daar ontdekte ik het.
De verwijzingen zijn goed, snap eigenlijk niet waarom zoiets gebeurd, dat het de ene keer wel getoond wordt de andere keer niet.
En waarom gebeurd het hier niet op het forum, dacht eerst ( had ik al geschreven geloof ik) dat het aan IE 8 lag, maar dat is het niet volgens mij.
Dus nu niet meer echt forum gerelateerd maar misschien heb jij een idee?
Alvast bedankt voor het meedenken!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 8 months ago #4 by DTP2
IE8 staat er niet om bekend heel goed om te gaan met Joomla. Wellicht dat ze voor deze website een zogenaamde hack gebruiken om IE8 te forceren de pagina als IE7 te behandelen. Dat het voor deze site dus goed gaat is geen garantie dat het aan Kunena ligt. Op mijn sites met forum gebruik ik die hack ook en heb nog geen IE8 gerelateerde klachten gehad.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 8 months ago #5 by 810
het is inderdaad geen ie8 probleem, anders zouden er meer klachten zijn, en ik gebruik bij het bewerken van de component en ik heb het nog niet langs zien komen op het forum, heb je voor mij een link zodat ik het kan zien of het misschien is het een cache fout, leeg je tijdelijke internet bestanden en probeer het nog eens.
gr 810

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 8 months ago - 14 years 8 months ago #6 by irma
Hoi,
heb dus in IE de tijdelijke internetbestanden verwijderd, maar het maakt niets uit.
Hier is de link van het forum: forum (even op iedereen schrijven gezet zodat je het kan uitproberen)
De site is een bestaande site ( moet gaan verhuizen), op de oude site heb ik er dus geen last van dat plaatjes niet getoond worden.
Deze site is nog helemaal in opbouw hoor, dus alle joomla content staat er nog op.
Ik snap er helemaal niets van.... (maar ja, heel erg ervaren met dit soort dingen ben ik niet ;))
Last edit: 14 years 8 months ago by irma. Reason: link toonde niet goed

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 8 months ago - 14 years 8 months ago #7 by 810
Ik zie het al, je gebruikt de standaard versie, met een nederlandse vertaling, installeer de volgende:
Nederlandse Kunena 1.5.4 inc; taalpakket en icons.
Download hier

of pak het uit en kopieer de map template naar components/com_kunena
gr 810
Last edit: 14 years 8 months ago by 810.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 8 months ago #8 by irma
Ja, heb van jou een nederlandse vertaling gehad die ik in een map moest plaatsten, omdat ik niet de hele installatie opnieuw wilde doen, zie hier: www.kunena.com/forum/42-dutch/26044-opge...oei-stom-taal-pakket
Dat heb ik dus zo gedaan, maar denk niet dat het daar in zit... want!! Ik keek net op de computer bij mijn man, en daar GEEN probleem. we hebben dezelfde verbinding, dus het ligt aan mijn computer... maar wat??
Ik zal alsnog de map template uitpakken gaan kopieeren, want nederlandse icons is wel zo leuk, dank je!! :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 8 months ago #9 by 810
Volgens mij moet hij het nu wel doen, er zit namelijk een code in de versie dat hij de taal/icons vb dutch/icons, maar die ontbrak dus hij pakt dan english/icons maar heeft dan een conflict omdat engels niet als standaard staat ingesteld. Dus soms wel en soms niet.
gr 810

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 8 months ago - 14 years 8 months ago #10 by irma
Ok ga het proberen!!
Fijn dat je zo meedenkt!!, maar zoals ik al schreef het is niet alleen bij kurena, zag ik later, het doet zich voor bij alle icons enz., alleen bij Kurena viel het op...
Dus er zit iets niet goed ergens bij mijn computer... ook toch??
Last edit: 14 years 8 months ago by irma.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.382 seconds