Kunena 5.2 Beta 1 Released (24 Sep 2020)

The Kunena team is thrilled to announce the first public beta release of Kunena 5.2, a native Joomla extension for Joomla 3.9. This is a development release and should be only be used for testing; this version is not recommended for live websites at this stage.

The purpose of this release is to encourage testing by downloading, installing and identifying any problems or shortcomings that people may discover. K 5.2.0 B1 is stable and we are aware that people will discover defects. We encourage you to use the forum to report defects, as soon as they are discovered, so that the development team can work through the problems before the release of K 5.1 as a stable product. Reporting defects does not mean that the problems can or will be fixed. The Kunena team is looking forward to hearing your feedback on how well we have achieved our design goals.

× Themen, die in diesen Bereich verschoben wurden, gelten allgemein als beendet. Falls es dazu noch zusätzliche Fragen gibt, können diese gestellt werden.
Aber diese alten Themen sollten auf keinen Fall wieder auferstehen, um neue Probleme zu erörtern. Eröffnet dazu bitte ein eigenes neues Thema.

Question [erledigt] Eine mysteriöse Zusatzzeile

More
11 years 1 week ago - 10 years 8 months ago #1 by ceoltagael
Hi,

auf meinem Forum hat nur ein Mitglied ein weiteres Feld über dem Forenrang.
Dort steht "mein persönlicher Text"

Alle anderen haben das nicht.

Und ich suche verzweifelt, wo ich dieses Feld finden kann, damit es entweder alle Forenmitglieder haben oder eben alle nicht.

Aber ich kann es nicht finden.

Kann mir einer bitte auf die Sprünge helfen?

Danke

PS.: Sorry, vergessen
Joomla 1.5.14
Kunena 1.5.5
CB 1.2.1
Last edit: 10 years 8 months ago by rich.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 1 week ago #2 by rich
Hallo ceoltagael,

dieses Feld steht allen Nutzern zur Verfügung. Aber erst dann, wenn Text rein geschrieben wurde.
Das findest du im "Profil > Profil bearbeiten > Persönlicher Text".

Gruß, rich

More
11 years 1 week ago #3 by ceoltagael
ah, okay...

die Bearbeitungsmöglichkeit ist aber nicht mehr gegeben, da die Profile vom Communitybuilder verwendet werden.

More
11 years 1 week ago #4 by rich
Kann es vielleicht sein, dass dieser Benutzer diesen Eintrag gemacht hatte, bevor du den CB installiert hattest?

More
11 years 1 week ago #5 by ceoltagael
ja, ich glaub auch, der war schneller als der Schall :laugh:

• Not Allowed: to create new topic.
  • Not Allowed: to reply.
  • Not Allowed: to edit your message.
Time to create page: 0.072 seconds