Kunena 5.2 RC3 Released (Today)

The Kunena team is thrilled to announce the third public release candidate of Kunena 5.2, a native Joomla extension for Joomla 3.9. This is a development release and should be only be used for testing; this version is not recommended for live websites at this stage.

The purpose of this release is to encourage testing by downloading, installing and identifying any problems or shortcomings that people may discover. K 5.2.0 RC3 is stable and we are aware that people will discover defects. We encourage you to use the forum to report defects, as soon as they are discovered, so that the development team can work through the problems before the release of K 5.1 as a stable product. Reporting defects does not mean that the problems can or will be fixed. The Kunena team is looking forward to hearing your feedback on how well we have achieved our design goals.

Question [beendet] Eine Frage über Releasedate

More
11 years 8 months ago - 11 years 8 months ago #1 by Pfotenwelt
Ich wollte wissen, bis wann man ungefähr mit dem Nativer Lösung rechnen kann? Da ich leider nicht so gut englisch kann, verstehe ich das nicht so......... Das Forum ist wirklich genial und es wäre wirklich super.......

LG

Pfoti
Last edit: 11 years 8 months ago by Lintzy. Reason: [beendet] über Releasedate

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 8 months ago - 11 years 8 months ago #2 by Lintzy
Replied by Lintzy on topic Re:Eine Frage
Es gibt nur eine Antwort:

When it's done. (Sobald es fertig ist). Die Entwickler selbst können es nicht genau vorhersagen, was wird eigentlich immer erwartet?

Erst kommt alpha, dann beta, dann noch mal beta, (alles um Bugs herauszufinden) dann irgendwann Stable. Momentan ist die AlphaPhase dran, siehe Twitter.
Last edit: 11 years 8 months ago by Lintzy.

More
11 years 8 months ago #3 by Pfotenwelt
Replied by Pfotenwelt on topic Re:Eine Frage
Ich erwarte in dem sinne ncihts, ich wollte nur verstehen, was ich eben nicht lesen kann, bzw. eben kein Englisch verstehe........

Ich würde es ja jetzt schon installieren, problem ist halt eben, wenn ich das jetzt rein mache, funktionieren dann wiederum alle mods nicht, die schon nativ laufen... das ist eben irgendwie doof....... *leider*

More
11 years 8 months ago #4 by orthanc
Replied by orthanc on topic Re:Eine Frage
Pfotenwelt wrote:

wenn ich das jetzt rein mache, funktionieren dann wiederum alle mods nicht, die schon nativ laufen... das ist eben irgendwie doof....... *leider*

Sicher? Aktivier einfach mal den Kompatibilitätsmodus und schau deine Seite an.

• Not Allowed: to create new topic.
  • Not Allowed: to reply.
  • Not Allowed: to edit your message.
Time to create page: 0.083 seconds